  • 21. Data: 2011-08-04 10:48:57
    Temat: Re: Ukraina, Lwow, Jałta, Krym
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    Byłem w tym roku na Krymie samochodem. Wycieczka trwała 2 tygodnie i
    zrobiłem ok 4500 km po tamtejszych drogach.
    Z DAI (policją) miałem spotkanie 3 razy. Raz za przekroczenie
    prędkości w zabudowanym i musiałem ratować się łapóweczką. Drugi raz
    standardowa kontrola dokumentów - były w porządku i nic nie chcieli.
    Trzeci raz miałem pecha bo wymusiłem pierwszeństwo na radiowozie
    wyjeżdżając z jakiejś polnej drogi (musiałem wziąć rozpęd żeby
    wyskoczyć na główną) - panowie skontrolowali dokumenty, wysłuchali
    usprawiedliwień że nie mogłem inaczej no i dali mi spokój.
    Podsumowując: nie miałem z tamtejszą policją żadnych niemiłych
    doświadczeń, nie ma co wpadać w panikę, trzeba po prostu uważać z
    prędkością bo kontrole są dość częste i stoją w zaskakujących
    miejscach.
    Druga sprawa: miejscowi mnie ostrzegali że przy trasie Kijów-Odessa
    mogą stać fałszywe patrole milicji które wyłudzają pieniądze od
    turystów i że przebranie mają dość dobre. Nie spotkałem jednak takich
    więc nie wiem na ile to legenda. W razie wątpliwości najlepiej się
    zapytać policjanta o jakieś dokumenty/licencję.

  • 22. Data: 2011-08-06 10:38:35
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tytus z domQ" napisał w wiadomości grup:
    >Niestety Chorwacja juz rzygam...

    Albania ciekawa jest.

    >No i ja jade takim wiekszym charlejem

    Ale to raczej jakieś enduro by lepsiejsze było ;-)

    --
    pozdr.
    magnes