  • 31. Data: 2011-09-24 14:03:54
    Temat: Re: Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    news:4e7dc618$0$3506$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Cavallino

    > I co z tego?

    Różnic uczą w podstawówce.

    > To jej nie czytaj, ktoś Cię zmusza?

    Tak, Ty, wypisując je bez potrzeby na grupie niezwiązanej z tematem rady.

    >Tylko jakoś tak zwykle bywa, ze ci,
    > którzy twierdzą, że wystarczy im 15", że ESP jest zbędne itp. nigdy po
    > prostu tych rzeczy dłużej nie używali

    Widać nie mają takiej potrzeby, więc dopóki nie zapytają Cię o rady, możesz
    sobie je darować.
    Albo uprzedzaj na górze że masz zamiar się mądrzyć i to z NTG.

  • 32. Data: 2011-09-24 14:14:55
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Cavallino

    > Widać nie mają takiej potrzeby, więc dopóki nie zapytają Cię o rady,
    > możesz sobie je darować.

    RR wyraził opinię, ja się z nią nie zgadzam, więc wyraziłem inną. Idź na
    spacer, bo bredzisz.

  • 33. Data: 2011-09-24 14:36:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > RR wyraził opinię, ja się z nią nie zgadzam,

    RR opisał fakt, a nie wyraził opinię.
    Przypomnę: "Nie każdy zamierza kupować monitor fafdziesięciocalowy"

    Próba dyskusji z faktami jest po prostu żałosna.

  • 34. Data: 2011-09-24 15:15:33
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Cavallino

    > RR opisał fakt, a nie wyraził opinię. Przypomnę: "Nie każdy zamierza
    > kupować monitor fafdziesięciocalowy"
    >
    > Próba dyskusji z faktami jest po prostu żałosna.

    Jak zwykle manipulujesz, całość brzmiała tak: "Nie każdy zamierza kupować
    monitor fafdziesięciocalowy, gdy mały notebook mu wystarczy."

    PS. Może jednak idź na spacer?

  • 35. Data: 2011-09-24 15:27:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Jak zwykle manipulujesz, całość brzmiała tak: "Nie każdy zamierza kupować
    > monitor fafdziesięciocalowy, gdy mały notebook mu wystarczy."

    LOL !!!!
    Jeśli uważasz, że to jest opinia, oraz że to ostatnie cokolwiek zmienia w
    konktekście zdania, to żałosność jednak bije z Ciebie okrutna.
    Czasem po prostu trzeba położyć uszy po sobie i nie brnąć dalej.

  • 36. Data: 2011-09-24 15:47:36
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > żyjesz...patrzysz w lustro...kapuś, I cała sobota do dupy!

    Napisz gdzie mieszka Twoja rodzina. Na piratów z tej okolicy nikt donosić nie będzie.

  • 37. Data: 2011-09-24 16:04:39
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Cavallino

> [...]
    > w konktekście zdania, to żałosność jednak bije z Ciebie okrutna. Czasem
    > po prostu trzeba położyć uszy po sobie i nie brnąć dalej.

    Piłeś coś dzisiaj? Czy coś innego Cię otępiło?

  • 38. Data: 2011-09-24 17:46:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Piłeś coś dzisiaj? Czy coś innego Cię otępiło?

    To mnie otępiło i to nie ja próbuję z faktami dyskutować.

  • 39. Data: 2011-09-24 22:08:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 24 Sep 2011 09:04:38 +0200, Rychu

    > Parę razy czytałem, że policja na podstawie filmów
    > na youtube'ie ukarała jakiegoś kierującego.

    Jesteś pewien, że ukarała na podstawie samego filmu, bez ustalenia i
    przesłuchania świadków (nagrywająego i nagrywanego)? Wątpię.

    Rejestratory są fajne i mogą posłużyć w pewnych sytuacjach do uproszczenia
    drogi do ustalenia sprawcy zdarzenia (Stąd sam już od 2008 roku myślałem
    nad zamontowaniem), ale osobiście jestem przeciwny aby używać ich do
    kablowania za każde, najmniejsze nawet wykroczenie.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 40. Data: 2011-09-25 08:53:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Sep 2011 09:04:38 +0200, Rychu napisał(a):
    > Natomiast teraz otrzymałem jego skan mailem i przynajmniej
    > coś się wyjaśniło. Konkretniej, to utwierdziło mnie w przekonaniu,
    > że jakakolwiek akcja mająca na celu walkę z chamstwem i debilami
    > nie ma większego sensu. Zadałem trzy pytania:

    Ufff, dobra policja, nie bedziesz na nas donosil :-)

    J.