  • Data: 2011-07-12 12:20:43
    Temat: Re: Uciekają
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-12 13:08, Sebastian Kaliszewski pisze:
    (...)
    > Po pierwsze mylisz teren zabudowany z miastem.

    Po pierwsze to niczego nie mylę. Zawsze masz szansę sprawdzić
    różnicę i podać wyniki.

    > Po drugie nasze drogi krajowe biegnące bez przerwy przez wsie i
    > miasteczka to ewenement na skalę nieomal światową.

    Po drugie powyższe jest nieprawdą.

    > Być może wyznaczenie zwykłych dróg poza wiochami rozwiązałoby istotną
    > część problemu.

    No pewnie - po co połączenia miedzy miastami, wiochami itd. Koń
    dojedzie, ale jak towar dostarczyć?

    > Źródło poproszę.

    Podawałem - zerknij sobie w statystyki policyjne, te powszechnie
    dostępne. Nawet fajne analizy robią.

    > Optymizm powinien być jeszcze jakość uzasadniony :)

    Ja mam optymizm udowadniać? Wolne żarty.

    > Faktycznie, buduje się obwodnice, buduje się drogi szybkiego ruchu.
    > Wbrew ogólnopolskiemu marudzeniu buduje się dużo -- w porównaniu z tym
    > co było 8-10 lattemu różnica jest ogromna. Na plus.

    Cieszę się, że to zauważasz.