  • 31. Data: 2010-08-24 23:32:05
    Temat: Re: Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-24 13:11, Heraklit pisze:

    > "Jeszcze tu k... wrócę! Z Olem!":))

    Ehh, nawet cytujesz z błędami. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 32. Data: 2010-08-25 08:30:52
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 24 sierpień (wtorek), gdy o godzinie 23:32 *Marcin "Kenickie"
    Mydlak* w pocie czoła naskrobał(a):

    > Ehh, nawet cytujesz z błędami. ;)
    z błędami? Widzę tylko jeden "błąd".

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-08-25 08:29:21

  • 33. Data: 2010-08-25 09:35:54
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 04:07:08 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):
    > A na Slowacji jest taki zakaz? bo akurat mam jechac tam jutro i bez
    > gpsu raczej bedzie trudno a wożenie go na kolanach bedzie powodowało

    Tak, ci kretyni to uchwalili żeby jeszcze trochę dozbierać do budżetu.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 34. Data: 2010-08-25 12:07:58
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    BearBag wrote:

    > Chce dojechac do Starej Lubovnej, a wjezdzam od Krynicy. W sumie aby
    > sie tam dostać potrzebuje tylko przejechać 3km po płatnej drodze 68.

    Słucham?
    tu masz mape google z naniesionymi platnymi drogami z ichniejszej GDDKii
    i Lubovna jest bezplatna

    http://maps.google.com/?q=http://img.ndsas.sk/kmz/29
    7_2010.kmz

    RW

  • 35. Data: 2010-08-25 14:49:24
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 24.08.2010 Krzysiek Niemkiewicz <mojeinicjały> napisał/a:

    > Dobra, widzę że trzeba jak kawa na ławę:
    > poprawnie pisze się "był 24 sierpnia", jako skrót od "dwudziesty czwarty
    > dzień (dopełniacz: kogo czego) sierpnia".

    On wstawił jakieś %d %M %Y a że nie ma odmiany w sofcie to inna sprawa :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 36. Data: 2010-08-25 17:17:10
    Od: BearBag <c...@g...com>

    On 25 Sie, 12:07, Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Słucham?
    > tu masz mape google z naniesionymi platnymi drogami z ichniejszej GDDKii
> [...]

    nie bardzo widze tam które drogi sa płatne a które nie ale jechalem
    droga nr 68 bo w sumie inną sie nie da dojechac z Krynicy i udało sie
    bez winiety ale powiem szczerze że kontroli po drodze było chyba ze 3
    patrole a to tylko 20 km od granicy do Starej Lubovny. Nie wiem czy
    tam co trzeci Słowak to policjant bo na to wyglądało :)
    W sumie nie wiem czy winieta było potrzebna na jednej stacji
    benzynowej twierdzili że nie trzeba a na drugiej że lepiej mieć.

  • 37. Data: 2010-08-26 17:10:33
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4c7376d0$...@n...home.net.pl...
    > Jak już wkładasz tyle pracy w skomponowanie swoich wrotek, to zadbaj o ich
    > poprawność językową. 23 sierpień był 1987 lat temu.

    Niestety nie. Sierpień pojawił się kilkaset lat później niż twierdzisz.

    JS

  • 38. Data: 2010-08-27 08:42:58
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Ianus" <U...@o...pl> wrote in message news:i5605i$sij$1@news.onet.pl...

    > Niestety nie. Sierpień pojawił się kilkaset lat później niż twierdzisz.

    Twierdzisz, ze nie bylo mamutow?

    --
    Axel

  • 39. Data: 2010-08-27 14:30:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2010 08:42, Axel pisze:

    > Twierdzisz, ze nie bylo mamutow?

    Jeśli jesteś Prawdziwym Polakiem (tm) to powinieneś być też Katolikiem
    (R) i gorąco wierzyć w Teorię Inteligentnego Stworzenia Świata (C) i
    zgodnie z (hehe) naukowymi wyliczeniami pewnej osoby zaufania
    publicznego (mnicha) świat ma ledwie kilka tysięcy lat ergo mamuty są
    złudzeniem optycznym lub też Dziełem Szatana (C)

    ;->