  • 11. Data: 2015-06-06 20:57:25
    Temat: Re: Uchwyt do telefonu - problem
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu piątek, 5 czerwca 2015 05:28:37 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Nie trzeba.
    > Proclip jest dedykowany i sprawdza sie zawsze.

    To wyglada fajnie, nie blokuje kratki (wiec mozna ja zamknac zeby nie
    dmuchala na telefon), ale sama podstawka to koszt ok. 100 PLN, a do tego
    trzeba jeszcze dokupic uchwyt na telefon, tyle ze do mojego modelu akurat
    nie ma, wiec musialbym cos dosztukowac z uchwytow dostepnych na rynku
    (plus jest taki mozna dowolnie kleic albo przykrecac bez niszczenia auta).

    Wroce do tego pomyslu gdy bede skrajnie zdesperowany ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 12. Data: 2015-06-06 21:35:55
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Uzytkownik "Marcin Kicinski" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > od szyby i po tym przyssawka przestala trzymac bez wzgledu na
    > temperature. Potem byla podkladka Gecko - dzialala cala zime i wiosne,
    > tylko ja mylem i przyklejalem spowrotem, ale przyszlo lato i zaczela
    > sie topic! Na jesieni kupilem uchwyt Nokii (CR-123) - spisywal sie
    > swietnie do dzisiaj - na termometrze zewnetrznym 33 stopnie i lapki
    > uchwytu zaczely luzno latac (same od siebie, nic sie nie zlamalo).
    > W tym przypadku przyssawka dziala nadal bezblednie (mialem problem
    > zeby ja odkleic od szyby).
    >
    > Czy ja mam pecha, jakies dziwne auto, czy moze wszyscy maja

    Zlóz z dwóch lub trzech uszkodzonych uchwytów jeden sprawny.
    Ja tak musialem reanimowac uchwyt do nawigacji korzystajac ze sprawnej
    przyssawki i "gesiej szyi" od uchwytu do starego smartfona.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2015-06-06 22:42:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 3 Jun 2015 12:19:15 -0700 (PDT), Marcin Kiciński napisał(a):
> [...]
    > dedykowany do Samsunga - po pierwszych upalach zaczal odpadac
    > od szyby i po tym przyssawka przestala trzymac bez wzgledu na

    Czystosc - na szybie musi trzymac. Czystej.

    J.

  • 14. Data: 2015-06-08 08:37:46
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 3 czerwca 2015 21:19:16 UTC+2 użytkownik Marcin Kiciński napisał:

    > Czy ja mam pecha, jakies dziwne auto, czy moze wszyscy maja
    > uchwyty na jeden sezon?

    Albo mocno nagrzewające się auto albo szyba felerna.
    U mnie kilka rodzajów uchwytów trzyma/trzymało się dobrze. Czasem po zostawieniu auta
    na dłużej uchwyt odpadał ale po przetarciu i przymocowaniu ponownie trzyma i jakoś
    nie odpada zbyt szybko.

    Umyj szybę dobrze. Na niej od nadmuchu łapie się masa kurzu. Ale jesli coś tam ci sie
    stopiło to rzeczywiście masz coś namieszane...

    --
    Lukasz Sczygiel