  • Data: 2012-03-24 22:12:44
    Temat: Re: Uchwyt do kufra centralnego-jaki materiał
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jkkk6o$lgj$1@inews.gazeta.pl...

    > Uchwytek do kufra mozna zrobic ze stalowego plaskownika w 30 minut.
    > Nastepne 30 minut na wyschniecie lakieru w sprayu i gotowe. Wrzucanie
    > kawalka blaszki na laser, robienie do tego dokumentacji itp. to przerost
    > formy nad trescia.

    Pewnie tak, nie widziałem tego uchwytu. Ale jeżeli to prosty kształt i kilka
    dziurek, to i w nierdzewce da sie bez problemu wyrzeźbić - dobre wiertło,
    szlifierka kątowa i trochę samozaparcia, a obejdzie się bez malowania,
    kupowania farb itp. - w nierdzewce do grubości 3 mm moja wiertarka za
    kilkadziesiąt złotych i korundowe wiertło dają radę bez problemu, pręty 8 mm
    da się ładnie wygiąć na zimno w domowym imadle. Do grubszych i bardziej
    skomplikowanych kształtów polecam jednak laser, kilkadzesiąt złotych i
    kilka minut w darmowym klonie autoCada. Skoro uchwyt był aluminiowy, to
    pewnie nie musi błyszczeć i swiecić się jak psie jajca, odpada zatem polerka
    itp.

    --
    Yogi(n)