  • Data: 2012-03-25 00:14:50
    Temat: Re: Uchwyt do kufra centralnego-jaki materiał
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jklik6$ao3$1@inews.gazeta.pl...

    > KAWALEK !

    > CZYTAJ !

    Chcesz mnie przekonać, że 7-12 zł (w zależności od szerokości) zł na metr
    płaskownika z nierdzewki to za dużo? A dwa zeta za KAWAŁEK z supermarketu +
    podkład i lakier za mniej więcej dwie dychy, to mniej?
    Po co robić coś, co za dwa lata będzie wymagało ponownego czyszczena i
    malowania, skoro niewiele większym nakładem pracy i - w zależności od
    kształtu, umiejętności, odległości od sklepu itd.- porónywalnym kosztem
    można mieć coś, co nie będzie wymagało ponawiania tych zabiegów?
    Nie wiem jak wygląda ten uchwyt, ale jeżeli wątkotwórca chce go samodzielnie
    zrobić, to - jeżeli jest mały i nieskomplikowany może go zrobić nawet z
    taśmy dwustronnej. Jeżeli mały lub sredni i wykonywalny w warunkach
    domowych, to koszt materiału będzie zaniedbywalny (kilka, kilkanaście
    zeta).Jeżeli duży i/lub skomplikowany, to za kilkadziesiąt złotych zrobią mu
    to w kilkadziesiąt minut, nawet jeżeli nie potrafi rysować w AutoCADzie.

    Ale oczywiście ma prawo połazić po skupach złomu, upewniwszy się zaś, że
    znajdzie odpowiednio zardzewiały KAWAŁEK, może go pieczołowicie oczyścić,
    wyciąć ręczną piłką do metalu i świdrem, pomalować za dwie dychy i cieszyć
    się nim przez trzy lata, skrupulatnie sprawdzając co miesiąc lub dwa, czy
    już nie zaczął rdzewieć ;-)

    --
    Yogi(n)