  • 11. Data: 2012-07-05 20:49:17
    Temat: Re: Uchwyt do komórki
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-07-05 17:09, EA wrote:

    > Chodzi mi o to czy głos w obie strony jest
    > wystarczająco słyszalny i czy telefon dobrze
    > się trzyma podczas jazdy, a przy tym czy
    > zakładanie i zdejmowanie telefonu jest wygodne.

    To czy jest slyszalny, to raczej kwestia subiektywna i zalezna od
    samochodu. W jednym modelu wyciszenie na to pozwoli, w innym akustyka
    bedzie kiepska. Jak chcesz sie przekonac to chyba najlepiej
    zrobic test we wlasnym samochodzie - zawsze mozesz po prostu kogos
    poprosic zeby przytrzymal telefon na takiej wysokosci na jakiej
    przewidujesz miejsce instalacji i wykonaj krotkie polaczenie. Albo
    popros kogos zeby na chwile pozyczyl jakikolwiek uchwyt uniwersalny -
    przeciez to teraz bardzo popularna rzecz, ludzie w to wkladaja telefony,
    smartfony albo nawigacje.

    --

    memento lorem ipsum

  • 12. Data: 2012-07-05 22:30:41
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-07-05 20:40, EA pisze:
    > Kiedyś radzono mi zainstalowanie zestawu
    > głośnomówiącego, ale konieczność używania
    > BT i ładowania zniechęciły mnie do tego
    > rozwiązania.
    Eeee... a co w tym zniechęcającego? Wsiadasz do samochodu i uruchamiasz
    silnik i po chwili telefon (którego nawet nie musisz wyjmować z
    kieszeni, torebki czy czego tam używasz do jego noszenia) masz połączony
    z zestawem. Problemy z połączeniem zdarzają się raczej sporadycznie. Co
    do ładowania to... obecnie mam Nokię N8 (wcześniej C7, C6, E66) i na
    stałe włączony BT. Nie zauważyłem aby zużycie energii przez połączenie
    BT z zestawem samochodowym jakoś dramatycznie skróciło czas między
    ładowaniami.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 13. Data: 2012-07-05 23:06:55
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "EA"

    > Kiedyś radzono mi zainstalowanie zestawu
    > głośnomówiącego, ale konieczność używania
    > BT i ładowania zniechęciły mnie do tego
    > rozwiązania.

    Mam E72 w której BT włącza się dłuzszym przyciśnięciem jednego
    przecisku, co też czynie zawsze gdy wsiadam do auta. W chwili gdy
    uruchamiam silnik telefon automatycznie łaczy się z zestawem, ale powiem
    szczerze, że chyba niepotrzebnie to ciągle robię, kiedyś zapomniałem
    wyłączyć BT a bateria trzymała tyle samo co zawsze.

    > Przy okazji zapytam jednak jaką przewagę
    > ma używanie zestawu głośnomówiącego
    > nad używaniem tylko uchwytu?

    Kolosalną...musisz mi uwierzyć na słowo, lub zapraszam do Ostrowa Wlkp
    potestowac :)

    W zestawie masz przeważnie dodatkowy mikrofon (u mnie zamocowany na
    konsoli w podsufitce) przycisk odbioru przychodzących rozmów będący
    jednocześnie regulatorem głośności (widoczny na pierwszym zdjęciu, po
    lewej stronie konsoli środkowej na samej górze), za jego pomocą można
    również wywołać połączenie, wystarczy przytrzymać chwilkę, wypowiedzieć
    nazwę kontaktu a zestaw automatycznie zestawi połączenie, nie musisz
    dotykać.
    Dodatkowo ja to mam jakoś tak podpięte, że sygmał połączenia i samą
    rozmowę słychać poprzez głośniki samochodowe (konkretnie przez 6
    głośników) jeśli w tym czasie jest włączone radio to się automatycznie
    wycisza na czas rozmowy (co jest chyba dość powszechne), dzieje się tak
    również z dmuchawą klimatronika, ale to już nie wiem jak wykombinowali.

    Uf...się rozpisałem

  • 14. Data: 2012-07-06 00:04:46
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-05 18:40:15 +0000, "EA" <z...@s...pl> said:

    > Przy okazji zapytam jednak jaką przewagę
    > ma używanie zestawu głośnomówiącego
    > nad używaniem tylko uchwytu?

    Z definicji nie ma żadnej, gdyż obie metody są identyczne.
    Głośnomówiący to dokładnie to samo, co... głośnomówiący.

    Natomiast jest różnica między głośnomowiącym, a zestawem ze słuchawką,
    który to zestaw nie jest głośnomówiący; przy głośnomówiącym wszyscy w
    aucie słyszą rozmówców, przy zestawie ze słuchawką słyszą tylko
    kierowcę.

    Żeby było śmieszniej, wszystkie metody (włącznie z tą zabronioną)
    są tak samo niebezpieczne...

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2012-07-06 01:43:54
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bydlę"

    > Żeby było śmieszniej, wszystkie metody (włącznie z tą zabronioną) są
    > tak samo niebezpieczne...

    No, w przypadku mojego zestawu równie niebezpieczna jest rozmowa z
    pasażerką, a nawet niebezpieczniejsza, ponieważ zestaw nie ma nóg i
    cycków.

  • 16. Data: 2012-07-06 07:47:50
    Od: "EA" <z...@s...pl>

    Dzięki za wyjaśnienia.
    Muszę się "od nowa" zastanowić co wybrać.
    Rozumiem, że ten zabroniony to ten ze słuchawką.

    Pozdrawiam
    EA

  • 17. Data: 2012-07-06 07:54:02
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    EA wrote:
    > Szukam uchwytu samochodowego
    > do łatwego mocowania i zdejmowania

    hf bluetooth kolego i nie ma mocnych, bezpieczenstwo, wygoda, slyszysz dobrze
    przy kazdej predkosci, prestige ;P

    Tylu idiotow na drogach jedzie z jedna lapa zajeta telefonem, naprawde uszko
    kosztuje tylko 50zl, mniej niz mandat, mniej niz koszty wypadku...

  • 18. Data: 2012-07-06 10:06:19
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    sluchaj praktyka i nie PITOL ;)

    kazdy zestaw samochodowy czy kablowy czy bt bedzie mial wady, powiem tak mam
    bogata ciotke, co chwile nowe auto (bo stare ma juz az 3lata i po gwarancji) i
    obecne ma z fabrycznym BT (peugeot). Raz do mnie dzownila to jakby dzwonila z
    jakiegos kontenera. Moze sa lepsze zestawy glosnomowiace ale wg mnie ciezko
    (nie testowalem). Zawsze bedzie inny glos z takiego zestawu.

    Sluchawka do ucha (mozesz ja miec tylko w aucie jak nie chcesz nosic ze soba)
    to idealny glos, rozmowca slyszy ciebie znacznie wyrazniej (jak z telefonu) no
    i komfort nie tylko w aucie. Robisz zakupy, rece wolne, golisz sie - nadal
    mozesz gadac, na rowerze (o ile szum wiatru bedize niski) itd. No i smieszna
    cena, telefonu nigdzie nie wyciagam, nie zapomne zabrac go z auta itd.

    Zostaja zestawy na bluetooth, bo to wygoda. Kablowe do lamusa.

    Mikro sluchawka jabra w ogole mi nie przeszkadza, trzyma te 3-4dni, na poczatku
    przy innej sluchawce mialem bole malzowiny usznej ale gumka widocznie byla zla,
    za duza czy cus. Do obecnej jabry dodali 2 rozne kondony ;) na glosniczek i
    jest okay. Czasami nawet mysle "o k... zgubilem sluchawke" a ona nadal jest w
    uchu! Czasami sa problemy z parowaniem ale tu wchodzimy na temat jak
    programisci pier... swoja robote. Trzeba telefon wylaczyc i wlaczyc ponownie
    (rest) aby zobaczyl sluchawke. Ja mam SE+jabra, ojciec przekonal sie tez do
    jabry i uzywa z jakas stara nokia i problemy z parowaniem sa raz na pol roku (u
    mnie czesciej).

  • 19. Data: 2012-07-06 10:07:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 06 Jul 2012 07:47:50 +0200 osobnik zwany EA wystukał:

    > Dzięki za wyjaśnienia.
    > Muszę się "od nowa" zastanowić co wybrać. Rozumiem, że ten zabroniony to
    > ten ze słuchawką.

    nie. Zabroniony to tne kiedy trzymasz w łapie. Zestaw ze słuchawką do
    ucha czy głosnogaduła na BT są OK.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2012-07-06 10:35:20
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-07-06 07:54, Papkin wrote:

    > Tylu idiotow na drogach jedzie z jedna lapa zajeta telefonem, naprawde
    > uszko kosztuje tylko 50zl, mniej niz mandat, mniej niz koszty wypadku...

    Mnie tez czesto zastanawia ta biedota w serii 7, x-drive etc. jezdzaca z
    jedna reka przy uchu bo juz nie bylo stac na sluchaweczke. Tak, maja
    automat to przeciez po co druga reka na kierownicy ;)

    --

    memento lorem ipsum