  • 11. Data: 2016-10-04 17:49:43
    Temat: Re: Ubezpieczenie udziału własnego w aucie zastępczym z OC
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:nsrfu8$72e$1@node2.news.atman.pl...
    > Jak w temacie.
    > Czy ubezpieczyciel powinien pokryć z OC sprawcy koszty zniesienia udziału
    > własnego w aucie zastępczym, czy nie ma takowego obowiązku?
    > Najlepiej byłoby info z linkami do konkretnych wyroków.

    Zniesienie udziału będzie osobną pozycją na fakturze z wypożyczalni?
    Może da się uzgodnić, żeby była "schowana" w ogólnej opłacie za
    wypożyczenie?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 12. Data: 2016-10-04 18:28:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-10-2016 o 17:49, yabba pisze:
> [...]
    >

    > Zniesienie udziału będzie osobną pozycją na fakturze z wypożyczalni?
    > Może da się uzgodnić, żeby była "schowana" w ogólnej opłacie za

    Nie, samo wypożyczenie było pokrywane wprost przez ubezpieczyciela.
    Na uzgodnionych między nimi warunkach i za śmieszną cenę.
    Coś koło 300 zł za suva na 4 dni.

  • 13. Data: 2016-10-04 19:38:47
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 04.10.2016 o 17:31, Cavallino pisze:

    > Dlaczego miałbym brać na siebie JAKIEKOLWIEK ryzyko w aucie zastępczym?
    > Moje było ubezpieczone w pełni, zastępcze powinno być ubezpieczone
    > identycznie.

    teraz rozumiem - to jak najbardziej ci się należy, ale IMO bez sądu się
    nie obejdzie...

    Łukasz