  • 21. Data: 2014-06-27 23:08:54
    Temat: Re: Ubezpieczenie samochodu I PJ a nowy adres zameldowania
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.06.2014, 11:24, Jarek Pudelko pisze:

    > Ja odrozniam. Natomiast wniosek o wymiane DR mowi ze:
    >
    > [...]
    > * należy wpisać adres stałego miejsca zameldowania, lub w przypadku
    > braku stałego adresu zameldowania - adres zameldowania
    > czasowego. W sytuacji, gdy brak pobytu stałego i braku pobytu czasowego
    > - wpisać należy udokumentowany adres zamieszkania
    > [...]
    >
    > Czyli wpisujemy miejsce STALEGO ZAMELDOWANIA wlasciciela pojazdu, a nie
    > zamieszkania jesli miejsce stalego zameldowania istnieje.

    Wniosek nie stanowi prawa. Pojazd rejestruje sie w miejscu ZAMIESZKANIA,
    a nie zameldowania. Kropka.
    W moim wniosku tez byl ten smieszny dopisek:
[...]
    (podejrzewam, ze tez skopiowales to z krakowskiego wniosku) ale PoRD
    mowi "1. Rejestracji pojazdu dokonuje, na wniosek właściciela, starosta
    właściwy ze względu na miejsce jego zamieszkania" i tak wlasnie sie
    rejestruje. W Krakowie nie robia z tym problemow tylko pasuje pokazac
    jakis dokument z adresem - np. umowe wynajmu mieszkania (nikt nie
    sprawdza autentycznosci, wiec rejestracja opiera sie glownie na
    oswiadczeniu, ze rzeczywiscie mieszkasz pod takim a takim adresem) lub
    podobny dokument (umowa o prace itp.). Auto rejestrowalem niedawno (od
    razu powiedzialem, ze chce zarejestrowac zgodnie z prawem w miejscu
    zamieszkania, a nie wg adresu z dowodu (czyli zameldowania), wszystko
    dziala jak powinno i sam sie zdziwilem, ze poszlo tak lekko, bo kiedys
    byly problemy z interpretacja prawa w urzedach. Widac kilka wyrokow
    pozwolilo im zmienic procedury. Tym sposobem przy zmianie adresu
    ZAMELDOWANIA nie trzeba zmieniac adresu w DR. Poza tym, ze jest duza
    szansa, ze od 01.01.2016 juz tego durnego meldowania nie bedzie w ogole.

  • 22. Data: 2014-06-28 22:08:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Jun 2014, MichaelData wrote:

    > Gotfryd Smolik news wydumał(a)
    >
    > Zajrzyj do mojej sygnaturki :)

    Z przezorności procesowej nie Tobie to pisałem :D

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2014-06-29 11:11:04
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-06-27 22:54, dddddddd pisze:

    > ale kto kłamie?

    odnoszę się do tego
    *
    Bo to jest grupa duskusyjna i do tego własnie sluży, czyli do dyskusji,
    trollowania czy 'miecia swojego zdania', czepiania się słówek itd. jak
    kto woli. Anarchia i pełna 'wolna amerykanka'*

    takie zdanie o grupie ma MDATA nie ja, więc pytania wszelkie proszę
    kierować do MichaelData

  • 24. Data: 2014-07-07 11:25:08
    Od: karolina <k...@n...eu>

    Dowiadywałam się
    A więc
    Jak sie zmienia adres zameldowania
    - wymiana prawo jazdy - 100 pare złoty
    - wymiana dowodu rejestracyjnego - ok 50 zł

    DEBILIZM

  • 25. Data: 2014-07-07 18:36:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Jul 2014, karolina wrote:

> [...]
    > Jak sie zmienia adres zameldowania
    > - wymiana prawo jazdy - 100 pare złoty
    > - wymiana dowodu rejestracyjnego - ok 50 zł

    Większe afery były przy zmianie adresu *BEZ* zmiany zameldowania.
    Dajmy na to, gmina uszczęśliwi Cię zmianą nazwy ulicy przy której
    mieszkasz. Nie wiem czy już coś w tej sprawie zmienili, ale po
    pierwszych takich akcjach obywatele zaczęli się interesować głosowaniami
    nad zmianą nazw ulic i placów ;)

    pzdr, Gotfryd