  • 11. Data: 2014-06-26 19:57:28
    Temat: Re: Ubezpieczenie samochodu I PJ a nowy adres zameldowania
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-06-26 11:51, Dawid pisze:

    > To powiedz to innym, bo robicie na tej grupie totalny burdel i
    > zamieszanie. Każdy sobie coś skrobie.

    Zadałeś pytanie.
    Dostałeś dokładną odpowiedź, łącznie z podstawą prawną.
    "W nagrodę" pomawiasz tego, co Ci odpowiedział (i przy okazji innych),
    że robi na grupie "totalny burdel".

    Nie odróżniasz przepisów od sankcji?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2014-06-26 21:29:58
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Thu, 26 Jun 2014 16:48:52 +0200, Dawid napisał(a):

    > czyli można kłamać, bredzić i wciskać innym swoją prawdę.
    > tak jak nasi politycy, już wiem kto tu pisuje.
    > sami POsrańcy

    Nieprawdą jest, jakoby. Posrańcami nazywa się jedynie tych,
    którzy z sobie tylko wiadomych powodów potrafią zrobić wątek
    polityczny niemalże z wszystkiego.

  • 13. Data: 2014-06-26 22:48:38
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-06-26 16:48, Dawid pisze:

    > czyli można kłamać, bredzić i wciskać innym swoją prawdę.
    > tak jak nasi politycy, już wiem kto tu pisuje.
    > sami POsrańcy

    PiSują

    Ewa

  • 14. Data: 2014-06-27 00:03:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Jun 2014, Dawid wrote:

    > czyli można kłamać, bredzić i wciskać innym swoją prawdę.

    Problemem jest brak "jednej prawdy".
    Z jednej strony, np. na pytanie "co grozi za brak zameldowania",
    prawidłowa odpowiedź brzmi bodaj "5000zł".
    ALE na pytanie "a kto został za taki brak ukarany", odpowiedź brzmi
    "jak ktoś nie podpadł właścicielowi, dzielnicowemu itede to
    chyba nikt".
    I teraz napisz która z tych odpowiedzi jest zła, jest brednią
    i "wciskaniem".

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2014-06-27 09:49:17
    Od: "Latawiec" <l...@c...smok.com>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    >Np. ja mam auto zarejestrowane bez zadnego problemu w miejscu zamieszkania
    >(gdzie nie mam zadnego meldunku), chociaz w dowodzie mam zupelnie inny
    >adres, w zupelnie innym miescie i wojewodztwie.

    To co innego. Tu w temacie chodzi podejrzewam o oczywistą sprawę, czyli
    sprzedaż mieszkania/domu, zakup innej nieruchomości, przeprowadzka. Stare
    lokum nie jest już ani miejscem zamieszkania ani zameldowania.

  • 16. Data: 2014-06-27 11:24:12
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2014-06-26 19:56, neoniusz pisze:

    > Mam nadzieje, ze odrozniasz zameldowanie i zamieszkanie ;) Samochod
    > rejestruje sie w miejscu zamieszkania, ktore nie musi byc tozsame z
    > miejscem zameldowania (stalego czy czasowego). Np. ja mam auto
    > zarejestrowane bez zadnego problemu w miejscu zamieszkania (gdzie nie
    > mam zadnego meldunku), chociaz w dowodzie mam zupelnie inny adres, w
    > zupelnie innym miescie i wojewodztwie.

    Ja odrozniam. Natomiast wniosek o wymiane DR mowi ze:

    [...]
    * należy wpisać adres stałego miejsca zameldowania, lub w przypadku
    braku stałego adresu zameldowania - adres zameldowania
    czasowego. W sytuacji, gdy brak pobytu stałego i braku pobytu czasowego
    - wpisać należy udokumentowany adres zamieszkania
    [...]

    Czyli wpisujemy miejsce STALEGO ZAMELDOWANIA wlasciciela pojazdu, a nie
    zamieszkania jesli miejsce stalego zameldowania istnieje.

    W dalszym ciagu uwazam to za absurd. Pojazd ma swoje parametry
    techniczne i tyle - miejsce zameldowania wlasciciela nie powinno
    znajdowac sie w DR bo nie jest parametrem pojazdu.

    --
    jarek

  • 17. Data: 2014-06-27 12:33:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" napisał
> [...]
    >techniczne i tyle - miejsce zameldowania wlasciciela nie powinno
    >znajdowac sie w DR bo nie jest parametrem pojazdu.

    Wlasciciel jest jednak parametrem pojazdu.
    Mozna probowac bez adresu, mozna probowac pesel zamiast adresu ...
    lepiej, gorzej ?
    Jak Ci Jan Kowalski sprzeda auto, i tylko imie i nazwisko sie zgadza ?

    No ale gdzie ma wysylac mandaty ITD, jak adresu nie bedzie ? :-)

    Owszem, moze z bazy peselu.

    J.

  • 18. Data: 2014-06-27 13:12:32
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Gotfryd Smolik news wydumał(a) w
    news:Pine.WNT.4.64.1406270000220.1640@quad :
> [...]
    > chyba nikt".
    > I teraz napisz która z tych odpowiedzi jest zła, jest brednią

    Zajrzyj do mojej sygnaturki :)
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 19. Data: 2014-06-27 13:36:11
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2014-06-27 12:33, J.F. pisze:

    > Wlasciciel jest jednak parametrem pojazdu.

    Wlasciciel tak - chocby jego pesel.
    Natomiast adres zameldowania wlasciciela nie jest parametrem pojazdu.

    > Mozna probowac bez adresu, mozna probowac pesel zamiast adresu ...
    > lepiej, gorzej ?
    > Jak Ci Jan Kowalski sprzeda auto, i tylko imie i nazwisko sie zgadza ?

    I pesel tez sie musi zgadzac.
    Teraz rowniez to sprawdzasz.
    Problem w tym, ze nasze urzedy uwielbiaja miec mozliwie duzo danych,
    ktore sie przeciez powtarzaja i tyle.
    Dlatego wypelniajac pit'a rocznego podajesz

    1. NIP - ktory cie juz jednoznacznie identyfikuje
    2. PESEL - j.w. (to juz druga jednoznaczna identyfikacja)
    3. Imie, nazwisko, date urodzenia, adres (przeciez to jest w bazie PESEL)
    4. Imiona rodzicow, nazwisko rodowe etc.. (rowniez jest w bazie PESEL) -
    przeciez podaje sie te dane skladajac wniosek o dowod osobisty...

    > No ale gdzie ma wysylac mandaty ITD, jak adresu nie bedzie ? :-)
    > Owszem, moze z bazy peselu.

    Sam sobie odpowiedziales :)

  • 20. Data: 2014-06-27 22:54:43
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    > czyli można kłamać, bredzić i wciskać innym swoją prawdę.
    > tak jak nasi politycy, już wiem kto tu pisuje.
    > sami POsrańcy

    ale kto kłamie? przecież napisali że powinieneś. W moim wątku o OC jest
    że tego nie robię.
    p.s. Prawo jazdy nadal mam na poprzednie miejsce zamieszkania (od 4
    lat), dowód osobisty na nowe, z 4 aut jakie mam jedno mam na nowym
    miejscu zamieszkania, jedno na starym, a dwa nie przerejestrowane.
    Motocykla też nie przerejestrowałem.
    Jak chcesz dofinansować budżet to wymieniaj tablice, DR, PJ i wszelkie
    inne dokumenty, ja wymieniam tylko dowód osobisty - bo jest to bezpłatne.
    Budżet wspomagam poprzez podatek od luksusu zwany także mandatem :)

    Łukasz