  • 1. Data: 2014-06-26 07:27:40
    Temat: Ubezpieczenie samochodu I PJ a nowy adres zameldowania
    Od: kondzio <k...@o...pl>

    Nie dawno się przeprowadziłem i chciałem się zapytać czy trzeba zgłaszać
    do ubezpieczalni że się przeprowadziło czy od nowej polisy dopiero. I
    jak jest z prawem jazdy ? też trzeba od nowa wyrabiać ?

  • 2. Data: 2014-06-26 08:48:33
    Od: "Latawiec" <l...@c...smok.com>

    Użytkownik "kondzio" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie dawno się przeprowadziłem i chciałem się zapytać czy trzeba zgłaszać
    > do ubezpieczalni że się przeprowadziło czy od nowej polisy dopiero. I jak
    > jest z prawem jazdy ? też trzeba od nowa wyrabiać ?

    W zasadzie powinieneś zgłosić tu i tu. DR także.

  • 3. Data: 2014-06-26 10:20:15
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2014-06-26 08:48, Latawiec pisze:

    > W zasadzie powinieneś zgłosić tu i tu. DR także.

    No wlasnie. DR rowniez. Bo u nas w kraju samochod jest zameldowany - tam
    gdzie wlasciciel.
    Przeciez nie wystarczy PESEL wlasciciela i krzyzowe zapytanie do bazy
    danych, zeby zobaczyc gdzie wlasciciel mieszka - koniecznie auto musi
    rowniez byc zameldowane...

    --
    jarek

  • 4. Data: 2014-06-26 11:30:46
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-06-26 08:48, Latawiec pisze:
    > Użytkownik "kondzio" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W zasadzie powinieneś zgłosić tu i tu. DR także.

    To teraz już nie rozumiem nic.
    Post wcześniejszy o OC PO ZAKUPIE, wszyscy piszą, że nawet nie trzeba
    auta przerejestrowywać itd.
    Tu po zmianie miejsca zamieszkania, nagle trzeba zgłaszać wszystko.
    Ktoś kłamie?

  • 5. Data: 2014-06-26 11:37:55
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Dawid wydumał(a) w news:53abe84d$0$2158$65785112@news.neostrada.pl :

    > To teraz już nie rozumiem nic.
    > Post wcześniejszy o OC PO ZAKUPIE, wszyscy piszą, że nawet nie trzeba auta
    > przerejestrowywać itd.

    Trzeba przerejestrować, czytałes chyba o pouczeniach? Po prostu nie ma tutaj
    sankcji karnych jesli nie przerejestrujesz.

    > Tu po zmianie miejsca zamieszkania, nagle trzeba zgłaszać wszystko.
    > Ktoś kłamie?

    Nie, w przypadku zmiany miejsca zamieszkania jest podobnie.
    Podstawa prawna: art. 18 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o
    kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011 r. Nr 30, poz. 151 z późn. zm.). § 8
    ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki
    Morskiej z dnia 11 września 2012 r. w sprawie wydawania dokumentów
    stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. z 2012 r. poz.
    1005 z późn. zm.).
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 6. Data: 2014-06-26 11:51:09
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-06-26 11:37, MichaelData(R) pisze:
> [...]
    > Gospodarki Morskiej z dnia 11 września 2012 r. w sprawie wydawania
    > dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. z
    To powiedz to innym, bo robicie na tej grupie totalny burdel i
    zamieszanie. Każdy sobie coś skrobie.

  • 7. Data: 2014-06-26 15:57:53
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Dawid wydumał(a) w news:53abed15$0$2361$65785112@news.neostrada.pl :
    > To powiedz to innym, bo robicie na tej grupie totalny burdel i
    > zamieszanie. Każdy sobie coś skrobie.

    Bo to jest grupa duskusyjna i do tego własnie sluży, czyli do dyskusji,
    trollowania czy 'miecia swojego zdania', czepiania się słówek itd. jak kto
    woli. Anarchia i pełna 'wolna amerykanka' :) jesli chcesz wykładni prawa,
    zajrzyj do niego. Tam jest jasno opisane co i jak :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 8. Data: 2014-06-26 16:48:52
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-06-26 15:57, MichaelData(R) pisze:

    > Bo to jest grupa duskusyjna

    czyli można kłamać, bredzić i wciskać innym swoją prawdę.
    tak jak nasi politycy, już wiem kto tu pisuje.
    sami POsrańcy

  • 9. Data: 2014-06-26 16:55:53
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Dawid wydumał(a) w news:53ac32dc$0$2359$65785112@news.neostrada.pl :
    > czyli można kłamać, bredzić i wciskać innym swoją prawdę.
    > tak jak nasi politycy, już wiem kto tu pisuje.
    > sami POsrańcy

    No nie wiem, sądząc po odzywkach "politycznych" i vendettcie na Tuska&PO to
    raczej wiekszość opozycji tutaj pisuje :)
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 10. Data: 2014-06-26 19:56:54
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.06.2014, 10:20, Jarek Pudelko pisze:

    > No wlasnie. DR rowniez. Bo u nas w kraju samochod jest zameldowany - tam
    > gdzie wlasciciel.

    Mam nadzieje, ze odrozniasz zameldowanie i zamieszkanie ;) Samochod
    rejestruje sie w miejscu zamieszkania, ktore nie musi byc tozsame z
    miejscem zameldowania (stalego czy czasowego). Np. ja mam auto
    zarejestrowane bez zadnego problemu w miejscu zamieszkania (gdzie nie
    mam zadnego meldunku), chociaz w dowodzie mam zupelnie inny adres, w
    zupelnie innym miescie i wojewodztwie.