  • 11. Data: 2011-06-18 09:02:44
    Temat: Re: Ubezpieczenie po szkodzie z AC
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Podpowiecie gdzie warto zapytac?

    wszędzie warto zapytać
    teraz każdy ma inaczej więc na grupie nic sie nie dowiesz
    pzdr
    GL

  • 12. Data: 2011-06-18 10:15:06
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Niestety jest jedno powazne ograniczenie - mBank AC oferuje wylacznie
    osobom prywatnym, jesli auto jest wpisane jako srodek trwaly w firmie
    to nic z tego...

  • 13. Data: 2011-06-18 10:20:13
    Od: "A5tu5" <a...@v...pl>

    Nie wiem jakie masz auto, ale dla mojej N16 OC 60% + AC 30% + osobno szyby
    wyszło ~1250zl.
    Towarzystwo PTU. Wszystkie inne linki, axa, hestia warta generali nie zeszlo
    ponizej 1500zl.

    Podejdź najlepiej do multiagenta, wydziobie najlepszą ofertę.

    --
    A5tu5
    www.ebos.pl - piłeś? nie jedź.

  • 14. Data: 2011-06-18 12:03:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 18 Jun 2011 10:15:06 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Niestety jest jedno powazne ograniczenie - mBank AC oferuje wylacznie
    > osobom prywatnym, jesli auto jest wpisane jako srodek trwaly w firmie
    > to nic z tego...

    Gdzie masz taki zapis w OWU? OF pozostaje OF, niezależnie od tego gdzie
    sobie auto wpisze.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2011-06-18 12:42:33
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Gdzie masz taki zapis w OWU? OF pozostaje OF, niezależnie od tego gdzie
    > sobie auto wpisze.

    Wypelniajac ankiete wybierasz przeznaczenie samochodu -
    auto w firmie to nie "uzytek prywatny" nawet jesli jestes
    osoba fizyczna.
    Jak wybierzesz cokolwiek innego to AC nie bedzie aktywne...

    Oczywiscie mozesz isc w zaparte, ale wiesz co bedzie
    w wypadku szkody... Nic :)

  • 16. Data: 2011-06-18 16:07:11
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 18 Jun 2011 12:42:33 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

> [...]
    > Jak wybierzesz cokolwiek innego to AC nie bedzie aktywne...
    >
    > Oczywiscie mozesz isc w zaparte, ale wiesz co bedzie

    Co konkretnie w OWU:
    http://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/AC_mD
    irect_i_opcje_BREU_z_aneksem_od_18.10.2010.pdf
    wyklucza "użytek prywatny" w ramach 1osDG?

    Oczywiście infolinia ębanku kompetentnie przerzuciła pytanie na BRE
    ubezpieczenia.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2011-06-18 17:41:16
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Co konkretnie w OWU:
    > http://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/AC_mD
    irect_i_opcje_BREU_z_a
    > neksem_od_18.10.2010.pdf wyklucza "użytek prywatny" w ramach 1osDG?

    Po przeczytaniu paru stron niczego nie widze...

    Uderze w poniedzialek rano z buta do mBanku...

  • 18. Data: 2011-06-18 18:09:37
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 18 Jun 2011 17:41:16 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Po przeczytaniu paru stron niczego nie widze...
    > Uderze w poniedzialek rano z buta do mBanku...

    Masz na myśli mPunkt? Ich kompetencje kończą się na przyjmowaniu pism, nie
    wróżę sukcesów. Spróbuję w pn z infolinią BRE ubezpieczenia, może znajdę
    kogoś, kto wie o czym mówi. Choć już raz mnie wsadzili na minę w trakcie
    leasingu.

    Dodatkową ciekawostką w tym OWU jest wzmianka o możliwości odliczenia VAT
    przez ubezpieczonego przy wypłacie. Co jakby automatycznie wskazuje na
    1osDG.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2011-06-20 15:28:53
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 18 Jun 2011 18:09:37 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

> [...]
    > wróżę sukcesów. Spróbuję w pn z infolinią BRE ubezpieczenia, może znajdę
    > kogoś, kto wie o czym mówi. Choć już raz mnie wsadzili na minę w trakcie

    BRE twierdzi, że póki auto nie jest użytkowane zarobkowo zgodnie z OWU
    (taxi, przewóz towarów, wynajem samochodu, itp.) to jest to "użytek
    prywatny". Ciekawe czy uzyskam to też na piśmie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 20. Data: 2011-06-20 15:51:52
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > BRE twierdzi, że póki auto nie jest użytkowane zarobkowo zgodnie z OWU
    > (taxi, przewóz towarów, wynajem samochodu, itp.) to jest to "użytek
    > prywatny". Ciekawe czy uzyskam to też na piśmie.

    Skonczylo sie na PZU.

    Wyszlo kilka setek drozej, ale calosc zalatwilem w pol godziny
    - czas to tez pieniadz...

    Oferte dotychczasowego ubezpieczyciela (Allianz) brzmiala <>
    jak "idz stad".
    Swoja droga ciekawe podejscie do klienta, ktory mial pierwsza
    szkode AC w zyciu. Odszkodowanie i tak wyplacili, to na moje
    oko powinni postarac sie zatrzymac klienta i zarobic przez kilka
    nastepnych lat a nie odstraszac koszmarna zwyzka...
    W koncu jakie jest prawdopodobienstwo, ze ktos co roku bedzie
    mial szkody z AC?