  • 1. Data: 2011-06-17 14:29:08
    Temat: Ubezpieczenie po szkodzie z AC
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Mialem niestety szkode AC i teraz szukam jak najtanszego
    ubezpieczenia AC/OC zeby nie pojsc z torbami...

    Niestety przedtem mialem AC tylko przez rok - szukam teraz
    ubezpieczyciela, ktory mnie najmniej zerznie ;(
    Poki co oferta z Allianz to 3.5tys za samo AC :)

    Podpowiecie gdzie warto zapytac?

  • 2. Data: 2011-06-17 14:48:07
    Temat: Re: Ubezpieczenie po szkodzie z AC
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-17 14:29, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    > ubezpieczyciela, ktory mnie najmniej zerznie ;(
    > Poki co oferta z Allianz to 3.5tys za samo AC :)

    Spróbuj LibertyDirect. Wychodzą całkiem sensowne składki (w większości
    przypadków). Do końca czerwca możesz dodatkowo zjechać o 100 zł ze
    składki podając kod promocyjny-numer polisy innego klienta. Polecam
    mój:) 2011-87579484.
    Do tego 5% za płatność kartą kredytową w jednej racie.

    Ewentualnie inne "dajrekty" typu Axa, Link4, mBank.

    --
    MZ

  • 3. Data: 2011-06-17 14:48:24
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    w moim przypadku , byłem w PZU i po obwąchniu rynku zostały na placu
    boju benefia(via mbank lub bezpośrednio) , hestia i PZU

    plan był Benefia + DAS , ale DAS bierze odp za AC 3 miesiące od pobrania
    składki , w zasadzie chciałem to negocjować , więc pojechałem do PZU

    mając w ręku podpisane wypowiedzenie w PZU pani na miejscu znalazła
    cudowną zniżkę ("kierowniczą" : - 100 zł , wyliczyła składkę raz jeszcze
    ) i .... zostałem w PZU

    w końcowej fazie różnice były rzedu 300 zł za pakiet bez udziałów
    własnych opcja serwisowa (po wykupieniu DAS wychodziłoby na to samo)

    Andrzej

  • 4. Data: 2011-06-17 15:05:15
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 14:29:08 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Niestety przedtem mialem AC tylko przez rok - szukam teraz
    > ubezpieczyciela, ktory mnie najmniej zerznie ;(
    > Poki co oferta z Allianz to 3.5tys za samo AC :)
    >
    > Podpowiecie gdzie warto zapytac?

    Sprawdź mBank, przepisują zniżki z OC na AC.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2011-06-17 15:33:17
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-17 15:05, Borys Pogoreło pisze:

    > Sprawdź mBank, przepisują zniżki z OC na AC.

    LD też przepisuje, ale ... pod warunkiem że nie miałeś AC w ciągu
    ostatnich dwóch lat i masz czyste konto OC. Kolega musiałby "oświadczyć
    nieprawdę" a to jak widać kilka postów niżej (wątek o pomyłce przy
    wyliczaniu zniżki i konieczności przedstawienia zaświadczenia od
    poprzedniego ubezpieczyciela po wypadku) się nie opłaci.

    --
    MZ

  • 6. Data: 2011-06-17 15:42:12
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 15:33:17 +0200, MZ napisał(a):

    > LD też przepisuje, ale ... pod warunkiem że nie miałeś AC w ciągu
    > ostatnich dwóch lat i masz czyste konto OC.

    W mBanku nie zauważyłem takich haczyków. Zresztą, wszystko liczy
    formularz. Wklepać stan faktyczny i zobaczyć co wyjdzie. U mnie policzyło
    ~1300zł za AC+OC, podczas gdy wszelkie directy, w tym również LD, zaczynały
    się od 2500zł.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2011-06-17 20:44:12
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    > W mBanku nie zauważyłem takich haczyków. Zresztą, wszystko liczy
    > formularz.

    W formularzu sa bezszkodowosci...

    Niemniej na oko wyszlo 2x mniej niz w Allianz, w dodatku na 12 rat ;)
    Przygladne sie temu jeszcze jutro.

    Dzieki!

  • 8. Data: 2011-06-17 21:10:18
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 20:44:12 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > W formularzu sa bezszkodowosci...

    Są, więc wprowadź prawdziwe dane i zobacz co wyjdzie :)

    I zwróć uwagę na podpowiedź przy polu jak liczyć lata bezszkodowości. Bo
    jest to dość niespotykany sposób, ale z korzyścią dla kierowcy.

    > Niemniej na oko wyszlo 2x mniej niz w Allianz, w dodatku na 12 rat ;)

    Tylko te 12 rat z automatu będzie droższe o 20-30% niż płatność
    jednorazowa. Ale co komu wygodnie :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2011-06-17 22:43:19
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    > Tylko te 12 rat z automatu będzie droższe o 20-30% niż płatność
    > jednorazowa. Ale co komu wygodnie :)

    widze, że jednak nigdy tego nie kalkulowałes.
    12 rat w mbanku wychodzi ca.50zł na rok drożej, przy kwocie rzędu 1300zł w
    moim przypadku.
    W poprzednich latach za opcje rat miesięcznych miałem dopłate 1,90zł za
    miesiąc, czyli nieco ponad 20zł rocznie przy kwocie ok 500zł.

    Jacek

  • 10. Data: 2011-06-18 00:28:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 22:43:19 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
    > W poprzednich latach za opcje rat miesięcznych miałem dopłate 1,90zł za
    > miesiąc, czyli nieco ponad 20zł rocznie przy kwocie ok 500zł.

    Ok, 10% więcej.

    Składka miesięcznie ** 112,20
    Składka kwartalnie ** 327,60
    Składka półrocznie ** 643,20