  • 21. Data: 2017-04-04 17:00:01
    Temat: Re: Ubezpieczenie od mandatów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "007" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.170403.invalid...
    Budzik w

    >Obecnie? Włącz sobie pierwszy lepszy kalkulator i manipuluj
    >pojemnością

    Teraz o tyle danych pytaja, ze trudno pomanipulowac.

    A samochody nie maja juz 10 wersji silnikowych :-(

    J.

  • 22. Data: 2017-04-04 20:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zmus zlodzieja zeby wniosl zryczaltowana oplate z gory. W tej chwili
    > oc placi sie za rok a nie po roku. Jest gdzies na swiecie tak ze
    > kierowca ma ubezpieczenie oc a samochod nie ma?

    Jakiego złodzieja? Do czego ty sie odnosisz?

    Jaki widzisz problem, zeby zapłacic z góry?
    Za auto mozesz, a za siebie nie? A jak płacisz składke na zycie?
    Kto powiedział ze zawsze trzeba płacic za rok z góry? A moze tylko za
    miesiac, bo na codzien nie jezdzisz, ale latem planujesz pojechac
    samochodem na wakacje?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 23. Data: 2017-04-04 20:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Mnie odpowiada system jaki jest chociaz widze w nim wade polegajaca na
    > roznych stawkach. Stawka powinna byc jedna bez ulg.

    Szkoda, ze nie umiesz sie konstruktywnie odniesc do tych wad które ja
    pokazałem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 24. Data: 2017-04-04 20:07:07
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w
    >:

    > Użytkownik 007 n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > A kto mowi o stanie obecnym?

    Ty

    > LOL co? To ze nie doczytałes o czym dyskusja?

    To, że piszesz w czasie teraźniejszym o swoich pomysłach

    > Tak, rzeczywiście coś sie komuś pomieszało.

    I tym kimś jesteś ty.

    --
    'Tom N'

  • 25. Data: 2017-04-04 20:45:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Mnie odpowiada system jaki jest chociaz widze w nim wade polegajaca na
    roznych stawkach. Stawka powinna byc jedna bez ulg.
    ---
    Po co ma być jakaś stawka ?

  • 26. Data: 2017-04-04 21:55:31
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    7.0.0.1...

    >Zwłaszcza, ze jeszcze nie mamy ubezpieczen OC na osobę.

    Ale zauważyłeś, ze mowa o zniżkach?

  • 27. Data: 2017-04-04 22:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 007 n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > Ty

    > To, że piszesz w czasie teraźniejszym o swoich pomysłach

    > I tym kimś jesteś ty.

    Trzymaj się ciepło.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 28. Data: 2017-04-04 22:20:09
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w
    >:

    > Użytkownik 007 n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > Trzymaj się ciepło.

    Zabolało?

    No cóż, taka prawda, że nawet kogutka nie ogarniacie...

    --
    'Tom N'

  • 29. Data: 2017-04-04 23:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost n...@d...pl ...

    > Ale zauważyłeś, ze mowa o zniżkach?

    Z tej samej strony:
    UWAGA. TEN TEKST BYŁ ŻARTEM PRIMA PRIMA APRILISOWYM.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 30. Data: 2017-04-05 00:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 007 n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > Zabolało?

    Boli to dupa jak sie dzien wczesniej sezon rowerowy otworzy 60km
    przejazdzka....

    > No cóż, taka prawda, że nawet kogutka nie ogarniacie...

    Przesledz rozmowe od początku, zobaczysz ze ja sie wypowiadałem w temacie:
    jak mogłoby być a nie jak jest.
    A ze kogutka nie ogarniamy.... cóż...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."