  • 11. Data: 2017-04-02 23:00:49
    Temat: Re: Ubezpieczenie od mandatów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Amco by zmienilo ubezpieczenie na osobe.

    Wiele by zmieniło.

    > Ze niby nie mozna
    > jednoczesnie jezdzic dwoma samochodami?

    Ze mozna miec 5 samochodów ale na raz mozna jezdzic tylko jednym.

    > Jak sobie wyobrazasz
    > ubezpieczenie na osobe. Kto by odpowiadal jak kierujacy nie mial by
    > ubezpieczenia i cos spowodowal nie swoim samochodem ktorego wlasciciel
    > mialby ubezpieczenie na siebie?

    Musiałby zapłacić.
    Albo płaciłoby UFG i miałoby regres do tego kierowcy.
    A teraz jak ktos nie ma OC to co?

    > Co z samochodami firmowymi? Czy
    > najemny kierowca musialby sam sobie kupic oc kosztujace w przypadku
    > ciezarowki chyba wiecej niz osobowki?

    To juz kwestia do ustalenia miedzy pracodawcą a pracownikiem.
    Mogłoby tez być tak, ze mogłaby być mozliwośc wykupienia zarówno na
    kierowce jak i na samochód. Dowolnosc.

    > Co z ulgami?

    No własnie masz w artykule - co mogłby być z ulgami.
    Co za róznica czy ulga liczona jest na samochód czy na kierowce?

    > Czy na firmowy
    > samochod wystarczylo by prywatne ubezpieczenie z ulgami? Teraz
    > sytuacja jest jasna. Kazdy samochod ma wlasciciela i kazdy samochod
    > jest ubezpieczony nawet jak nie ma wykupionego OC.

    Teraz sytuacja jest jasna - to prawda.
    Masz 5 samochodów, na jednym ktos kto jechał zrobi szkode i znizki leca na
    wszystkich.
    Masz auto ale nim nie jedzisz - OC i tak musisz miec.
    Te wszystkie znizki itp to pic na wode - widac to ostatnio po tym co sie
    dzieje z cenami. Podawałem przykład gdzie z OC kosztujacego 300 dostałem
    wznowienie na 1300 z informacją ze znizki nadal sa maksymalne czyli 70%...

    Reasumujac - teraz sytuacja jest jasna i prosta - zawsze jestes walony w
    tyłek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 12. Data: 2017-04-02 23:47:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zgodze sie z tym ze znizki to pic na wode fotomontaz. Niedawno maly litraz i pancerna
    limuzyna znalazly sie na kursie kolizyjnym. Limuzyna moze nie do kasacji ale ponoc
    roli pancernej limuzyny pelnic nie bedzie i stracila pewno z 80% wartosci. W malym
    litrazu urwany zderzak. Jedna stawka i brak znizek, zwyzek. Do tego przylozenie sie
    ubezpieczycieli w wylapywaniu naciagaczy.

  • 13. Data: 2017-04-03 00:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Masz piec samochodow, jezdzisz jednym. Jak zmusisz cztery osoby ktore
    > moga jezdzic Twoimi samochodami zeby nie majac samochodu wykupily
    > ubezpieczenie OC.

    Bardzo prosto - albo wykupię za nich albo nie pozycze samochodu.
    A jak pojedzie bez OC i cos zwojuje to cóz... Teraz przeciez tez jest taka
    mozliwosc...

    > Wykombinowaliscie system w ktorym kazdy musi miec oc
    > na samochod.

    My? Kogo masz na mysli?

    > Ci co maja PJ ze wzgledow oczywistych a reszta bo np moga
    > ukrasc samochod. Zwolnic mozna niewidomych.

    Ale ja nie mowie, ze musiałbyś miec OC bo masz PJ.
    Musiałbys miec OC jakbyś chciał jezdzic.

    > Mam dwa samochody. Maly i
    > dostawczaka. Jaka stawke mialbym placic. Od malego czy od dostawczaka?

    Zapetliłes się w obecnym stanie i nie umiesz myslec kreatywnie?
    Jakie to ma znaczenie jakim jedziesz samochodem?
    OC płacisz z uwzględnieniem ryzyka jakie powodujesz Ty an ie samochód wiec
    ryzyko byłoby oceniane np. własnie po ilosci mandatów od czego zaczeła się
    dyskusja.

    > Ubezpieczenie samochodu jest optymalnym rozwiazaniem.

    Nie jest optymalnym - powody juz podawałem ale sie nie odniosłes.

    > Blad jest ze
    > stawkami. Stawka powinna byc jedna dla wszystkich i nie powinno byc
    > zadnych ulg.

    Mysle, ze masz tutaj troche racji - roznice sa za wysokie.
    Dodatkowo nie podoba mi sie to ,ze np. młody kierowca płaci tak duzo.
    Dlatego pomysł z mandatami jest ciekawy - wtedy startujac miałbys czyste
    konto a nie na starcie OC w cenie samochodu...
    Ale czy w ogole dla wszystkich takie same?
    Dla takich co maja po 2-3 wypadki rocznie tez?
    IMO wyliczenia powinny być jawne a nie tak jak teraz, ze ci firma przysyła
    stawce powiekszona 4 x przy nadal utrzymanych maksymalnych znizkach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 14. Data: 2017-04-03 20:55:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Masz piec samochodow, jezdzisz jednym. Jak zmusisz cztery osoby ktore moga
    jezdzic Twoimi samochodami zeby nie majac samochodu wykupily ubezpieczenie
    OC.
    ---
    Człowieku, a co mnie to ?!

    Wykombinowaliscie system w ktorym kazdy musi miec oc na samochod. Ci co maja
    PJ ze wzgledow oczywistych a reszta bo np moga ukrasc samochod. Zwolnic
    mozna niewidomych.
    ---
    Jeśli można niewidomych to czemu nie mnie by złodziej sam płacił ?

    Mam dwa samochody. Maly i dostawczaka. Jaka stawke mialbym placic. Od malego
    czy od dostawczaka?
    ---
    Od twojej szkodowości a nie twojego samochodu.

    Ubezpieczenie samochodu jest optymalnym rozwiazaniem. Blad jest ze stawkami.
    Stawka powinna byc jedna dla wszystkich i nie powinno byc zadnych ulg.
    ---
    I ujemnych ulg też nie ? Czyli jak ktoś jest nieodpowiedzialny, nie umie
    jeździć, nie nadaje się, cokolwiek ... to wszyscy mają na to łożyć ?

  • 15. Data: 2017-04-03 21:26:36
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w
    :

    > Zapetliłes się w obecnym stanie i nie umiesz myslec kreatywnie?
    > Jakie to ma znaczenie jakim jedziesz samochodem?

    Obecnie? Włącz sobie pierwszy lepszy kalkulator i manipuluj pojemnością

    > OC płacisz z uwzględnieniem ryzyka jakie powodujesz Ty an ie samochód

    LOL

    > wiec ryzyko byłoby

    Halo, pobudka panie Budzik, czasy sie ciebie mieszają...

    --
    'Tom N'

  • 16. Data: 2017-04-04 00:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 007 n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > Obecnie? Włącz sobie pierwszy lepszy kalkulator i manipuluj pojemnością

    A kto mowi o stanie obecnym?

    > LOL

    LOL co? To ze nie doczytałes o czym dyskusja?

    > Halo, pobudka panie Budzik, czasy sie ciebie mieszają...

    Tak, rzeczywiście coś sie komuś pomieszało.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 17. Data: 2017-04-04 00:07:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zmus zlodzieja zeby wniosl zryczaltowana oplate z gory. W tej chwili oc placi sie za
    rok a nie po roku. Jest gdzies na swiecie tak ze kierowca ma ubezpieczenie oc a
    samochod nie ma?

  • 18. Data: 2017-04-04 01:23:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

[...]

    Ty zmuś, Ty chcesz by ktoś za niego płacił

  • 19. Data: 2017-04-04 01:31:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mnie odpowiada system jaki jest chociaz widze w nim wade polegajaca na roznych
    stawkach. Stawka powinna byc jedna bez ulg.

  • 20. Data: 2017-04-04 16:58:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Zmus zlodzieja zeby wniosl zryczaltowana oplate z gory.
    >W tej chwili oc placi sie za rok a nie po roku.
    >Jest gdzies na swiecie tak ze kierowca ma ubezpieczenie oc a samochod
    >nie ma?

    Zdaje sie, ze w Anglii.
    Byc moze tez w Irlandii i USA.

    Co oczywiscie powoduje pare problemow, wiec pewnie maja warianty
    rodzinne, firmowe itp.

    J.