  • Data: 2016-04-23 14:00:26
    Temat: Re: Ubezpieczenie nieużywanego auta - warto?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Bzdura. Na zdjeciu widac tez model samochodu i inne szczegoły -
    > wyjasnie, ze to nie moj samochód i nic nie zapłace.
    > ---
    > Skąd możesz wiedzieć co będzie na zdjęciu. To wszystko dopiero okaże
    > się.

    Zaczynasz brnąc we własny absurd.
    Jak na zdjęciu nie widac pojazdu, marki i innych szczegolów to takie
    zdjecie do niczego sie nie nadaje.
    Poza tym jak ci ukradna tablice to zgłaszasz na policje czy do urzedu i
    jestes kryty.

    > Naprawde nie rozumiesz?
    > ---
    > Nie no, Ty mówisz, że czegoś nie rozumiesz a ja pytam czego.

    Piszesz "dupa" a ja sie pytam co masz na mysli. Nie widze w tym nic
    dziwnego, ze próbuje zrozumiec Twój punkt widzenia.

    > Oczekiwałbym wyjasnienia jak wyobrazasz sobie funkcjonowanie
    > samochodów bez tablic w kotekscie np. poczucia bezkarnosci wsród
    > kierowców jakie by zapanowało.
    > ---
    > Tak jak piechtochodów. Bezkarnie przemierzamy chodniki...

    Skoro twoim zdaniem pieszy jest równie niebezpieczny jak rozpedzony
    samochód to nie dojdziemy do konsensusu.