    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ubezpieczenie nieużywanego auta - warto?
    Date: Thu, 21 Apr 2016 20:00:23 +0000 (UTC)

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No ale cel pamietasz - wylapac tych, ktorzy jezdza, a nie placa. Bo
    > ponoc za duzo ich.

    Jak zwykle do tego potrzebne sa narzedzia.
    Zgrać bramy z kamerami wszechobecne na drogach z systemem Oc i juz.
    Sami sie wyłapią.

    No i po raz kolejny zapytam, co to ponoc oznacza.

    > A o efekcie ubocznym pisalem - beda potem staly takie co to nie
    > jezdza, a ty bedziesz klal, ze nie masz gdzie zaparkowac ...

    Można to stanie ograniczyc do prywatnych posesji.

    > P.S. Ale jakas amnestia by sie przydala - ciekaw jestem, ile by ubylo
    > pojazdow z rejestru, gdyby sie je dalo wyrejestrowac po rozbiorce ...

    Jakby tak urzednicy zaczeli rozwiazywac prawdziwe problemy zamiast te ktore
    sobie sami stworzyli to byłoby cudownie.