  • Data: 2024-09-26 21:38:02
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.09.2024 o 21:23, Janusz pisze:

    > Fakt, inni ostatnio polecieli z OC w kosmos, też miałem ofertę z PZU z
    > czerwca a odnawiałem w lipcu tego roku, znacznie tańszą niż u reszty, aż
    > sam się zdziwiłem bo zawsze byli najdrożsi.

    Fakt, trzeba mieć tam konto (w PKO) żeby sobie sprawdzić indywidualnie.
    Link:
    https://www.pkobp.pl/klient-indywidualny/ubezpieczen
    ia/ubezpieczenie-samochodu-oc-ac?srsltid=AfmBOor9im5
    cSL3xLOgQOpAZrjWTlViTf06DHD7zunWIBOojSChRKeCB

    Te 40% to nie ściema. Najtańszą ofertę jaką miałem dzisiaj to 1020zł za
    OC Renault Clio a w PKO dostałem za 666zł z NW. Assistance nie biorę bo
    się ogarniam sam :)

    Nawet się sekundę nie zastanawiałem. W czerwcu ubezpieczałem tam inne
    moje auto i było podobnie...ale nie robiłem rankingów, bo cena była
    przystępna (szacunkowo do rynku). Teraz ubezpieczyłem drugie. Zobaczymy
    jak to będzie za rok :)

    --
    Pixel(R)??