  • Data: 2011-05-16 10:52:59
    Temat: Re: UWAGA ! ! ! Zmiana Przepisów w prawie o ruchu drogowym.
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:iqnv3s$dbt$1@inews.gazeta.pl...

    > Na ww ciągu olewam i jadę przez pasy. Tylko robię to wolno i hamuję jak
    > samochód chce skręcić. A jak samochód mnie puszcza, przejmie dziękuję i
    > jadę. Da sę, tylko trzeba odrobiny pomyślunku z każdej strony.

    Ty tak robisz, ale popatrz na rowerzystów którzy chcą zdążyć na
    "późnym pomarańczowym". Patrzą odruchowo na światła
    i dodają "w pedały". Kierowca na pasach spodziewa się
    (prawidłowo czy nie) prędkości przechodnia. Nie widzi w odległości
    paru metrów od przejścia nikogo to wolno jedzie...
    A tu taki, co po przejściach na rowerze...
    Dla mnie jazda po pasach to proszenie się o kłopoty.

    Artur(m)