  • 11. Data: 2010-03-21 22:36:09
    Temat: Re: UWAGA! SKODA - gwarancja dożywotniej mobilności.
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Tak samo działa np. Assistance Fiata czy Renault. Sprawdzone
    osobiście.

    sprawdzone osobiście w OWU ? bo dla Fiata mamy Startera a Renault to
    mi się nawet nie chce sprawdzać :-)
    STARTER Sp. z o
    ul. Baltycka 6
    61-013 Poznan
    w OWU Startera tez nic nie znalazłem, jasne ze bronią się przed
    dawaniem aut zastępczych byle komu (tzn swoim szanownym klientom :-))
    ale w przypadku, który opisano powyżej to już zakrawa na absurd :-)

    P.

  • 12. Data: 2010-03-22 07:21:59
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Użytkownik "PJ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > OWU dla GDM są (najprawdopodobniej) takie same dla Audi, VW i Skody,
    > wysokości przysługujących świadczeń mogą być proporcjonalne do
    > prestiżu marki :-) ale zasadniczo nie powinny się różnic, wiec morał
    > jest taki ze dałeś się wydymać ...

    Właśnie się zastanawiam, czy dobrze zostałem zrozumiany. Ja nie mam do
    nikogo żalu, że nie dostałem auta zastępczego. Naprawdę. I nie czuję
    się "wydymany" jak to ładnie określiłeś. "Wydymany" mógłbym być gdyby
    mi odmówiono czegoś co mi przysługuje a jak napisałem tak nie było.
    Rozmawiałem z centrum zgłoszeniowym po fakcie i rzeczywiście mają taką
    regulację. W mojej ocenie jest ona do dupy i to nie tylko dlatego, że
    akurat na mnie trafiło. Napisałem tego posta TYLKO aby komuś pomóc. I
    już.

    Jak widzę "świat" p.m.s. niewiele się zmienił odkąd go opuściłem jakiś
    czas temu. "Keyboard warriors" nadal tu istnieją. Ja tam wolę
    spożytkować swoją energię gdzie indziej.

    Pozdrawiam, uważając EOT z mojej strony. Tomek.

  • 13. Data: 2010-03-22 09:08:24
    Od: Hubertus Blues <h...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-22 07:21, Tomasz Kałużny pisze:

> [...]
    > regulację. W mojej ocenie jest ona do dupy i to nie tylko dlatego, że
    > akurat na mnie trafiło. Napisałem tego posta TYLKO aby komuś pomóc. I już.
    (...)
    Żeby nie było - Dla mnie to ciekawa, nowa wiadomość. Warta przeczytania
    i pewnie gdzieś w głowie zostanie, tym bardziej, ze zazwyczaj w
    sytuacjach awaryjnych dochodzą nerwy, które przeszkadzają* w logicznym
    myśleniu.
    Ja dziękuję, za posta.

    * - "przeszkadzają" a nie uniemożliwiają (dla czepialskich)
    --
    pozdrawiam
    Hubertus Blues

  • 14. Data: 2010-03-22 09:38:59
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Tomasz Kałużny pisze:

    > Pozdrawiam, uważając EOT z mojej strony. Tomek.

    Ja również dziękuję za konkretne info, które na pewno zapadnie w pamięci, zamiast
    niezwykle cennych, i głęboko słusznych, oczywiście, morałów o konieczności trawienia
    życia na dogłębnym czytania umów i regulaminów bonusowych usług wraz z załącznikami
    itd.

  • 15. Data: 2010-03-22 12:20:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w
    Tomasz Kałużny wrote:

    >Jestem jedną z tych osób, które czytają to, co podpisują.

    Nie podpisywal :-)

    Ale ty tez wszystkiego przy pierwszym czytaniu nie zauwazysz.

    J.

  • 16. Data: 2010-03-24 11:32:12
    Od: jack <s...@g...pl>

    > Jestem jedną z tych osób, które czytają to, co podpisują.

    > To się częściej będziesz dziwił.

    Niektórzy chcą korzystać z życia i oni żyją - udzielają rad i z nich
    korzystają i są tacy który głównie czytają regulaminy i nawet jak ich się
    nie podpisuje bo są "darowane" także doszukują się haka. A życie biegnie
    dalej - ja tam wole korzystać z życia i podpowiedzi innych (dzięki dla
    Tomka za cenne info) a jak się zdarzy podobnie jak z tą skodą poprostu
    ostrzegę innych.

  • 17. Data: 2010-03-24 14:39:07
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    jack wrote:

    > Niektórzy chcą korzystać z życia

    Hedoniści.

    > i oni żyją - udzielają rad

    To altruiści.

    >i są tacy który głównie czytają regulaminy

    No, ale my nie o nich.

    > i nawet jak ich się
    > nie podpisuje bo są "darowane" także doszukują się haka.

    A normalni w tym casie sprawdzają co dostają i dlaczego oraz kiedy.

    > A życie biegnie
    > dalej

    I ci, któzy przechwalają się, że czytać nie będą - dziwią się, a ci,
    którzy przeczylaki - nie są zaskoczeni.

    >- ja tam wole korzystać z życia

    To pewnie będziesz chciał znać warunki tego, co kupujesz.
    Ale nie wykluczam, że będziesz bić w bębenek: "Nie czytam i nie będę, bo
    to głupie".

    --
    Bydlę