  • Data: 2012-05-02 17:52:00
    Temat: Re: UWAGA PIRAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 May 2012, anacron wrote:

    > No to się mylisz, swojego czasu stali na takim obszarze i koleś w nich
    > wjechał i wyobraź sobie, że był współudział w kolizji, mimo, że oni
    > stali, bo ich tam być nie powinno (tak orzekł sąd)

    Cos mi tu nie pasuje.
    Niewykluczone, że wszystkie podane przez Ciebie fakty sa prawdziwe,
    ale zapomniałes o jakims szczególe, w rodzaju tego że np. wystawali
    na pas, stali tak że kierujacy "nie mógł" ich widzieć itede.
    Z tego, że kogos "nie powinno" być tylko dlatego że obszar jest wyłaczony
    z ruchu nie wynika jeszcze nic (a w szczególnosci, że ktos nie może
    dostac zgody na przebywanie w obszarze wyłaczonym, remonty dróg bys
    uniemozliwił).

    Cos mi wyjasnij - co tam robił koles który w nich wjechał, w tym
    obszarze w którym "nie powinno" go być, i czy zakaz dotyczy
    (zasadniczo) przebywania czy raczej "wjazdu"?
    ;)

    pzdr, Gotfryd