  • Data: 2004-01-29 13:47:32
    Temat: Re: UWAGA Nowy gro?ny wirus w sieci - to nie jest żart
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a ja o tym, ze w PO sekcji DATA serwer SMTP wcale ci nie musi
    > odpowiedziec OK. Jezeli tak sie stanie ze nie odpowie OK, a ktos slal
    > to przez jakis SMTP, to nadawca dostanie zwrotke ze sie nie udalo i
    > powod.
    > Chyba nie o tym myslales prawda ?

    A niby jak rozrozniasz dobrego nadawce od zlego ?
    Jesli nadawca pole From: jest j...@o...pl to skad bedziesz wiedzial ze to
    prawdziwy janek lub falszywy janek ?
    Teoretycznie mozna by sprawdzac MX dla danej domeny i sciezke skad wyszla
    wiadomosc
    ale w wielu przypadkach MX jest na inny serwer niz ten wysylajacy poczte np
    u nas teraz tak jest.