  • Data: 2004-01-29 08:12:23
    Temat: Re: UWAGA Nowy gro?ny wirus w sieci - to nie jest żart
    Od: Wiesiek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Jan 2004 21:28:52 GMT, Andrzej Bursztynski <_...@p...pl> wrote:

    >Wczoraj w celach (jak się później okazało)rozrywkowych próbowałem zgłosić do
    >tzw. Infolinii Neo fakt rozsyłania przez ich klienta robaka. Oferowałem
    >biednemu Panu przesłanie logów z sesji i listu z nagłówkami, pan odpowiedział
    >że mają _zakaz_ przyjmowania zgłoszeń bo "wszystkie dane są przez robaka
    >sfałszowane". Gdyby mnie brzuch nie rozbolał ze śmiechu,` to chyba bym się
    >wziął za pozew sądowy (w sumie wychodzi na "przyczynianie się do popełnienia
    >przestępstwa").
    To jest dobre. Ja tez probowalem, ale nie moglem sie dodzwonic na
    blue-line :)))

    >Aha, a...@n...pl wygląda na to, że jest sprzęgnięty z /dev/null.
    dokladnie.

    >Mało że nieuświadomieni to ich ISP ma problem w dużym uważaniu.
    >
    >I czemu się dziwić, że głównie atakują adresy 80.* i 83.*?

    niedlugo skonczy sie tym (przynajmniej z prefixem 83.*) ze rozne
    spamcop'y, rble ich podopisuja i wtedy neostradowcy beda mieli
    cieplo. Nie dosc ze czesc swiata ma nadal ten prefix na DENY, to
    jeszcze zablokuje im sie kolejna czesc. A wine za to i tak poniesie
    tepsa ktora bedzie spamowana telefonicznie - mailowo nie ma zadnego
    sensu :(

    --
    Wiesiek