  • 21. Data: 2012-04-04 13:13:03
    Temat: Re: UWAGA - NACIĄGACZE
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/04/2012 01:08 PM, mz wrote:

    > Ja wpisałem rejestracje samochodu, który poszedł do kasacji więc nie
    > powinno być takiej rejestracji a tu prosze wykroczenia.

    Nie możliwe, weź zobacz sobie zdjęcie jeszcze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2012-04-04 13:19:09
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    > Nie możliwe, weź zobacz sobie zdjęcie jeszcze.
    Ta już pędze ;) Wyslij sms podaj mi kod to zobacze.
    A swją droga to juz mogli by się postarać lepiej te tzw ostatnie zdjęcia wstawić
    a nie tak na sztywno. uj odrazu widać lipe.

  • 23. Data: 2012-04-04 13:37:42
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-04 09:52:32 +0000, Robson <r...@...pl> said:

    > Alez to jest karane, przeczytaj regulamin: 50zł +VAT wynosi kara dla
    > korzystającego ;)

    No, jest ;-), ale kłóci się z mym postulatem odcinania osobników
    świadomie rezygnujących z czytania i myślenia od pieniędzy.

    (chyba że drenowanie kieszeni pod to podciągniemy - tyle, że trzebaby
    najpierw zabrać takim ludziom pieniądze na zabezpieczenie myślących
    zstępnych)

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2012-04-04 14:18:02
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Ja wpisałem rejestracje samochodu, który poszedł do kasacji więc nie
    > powinno być takiej rejestracji a tu prosze wykroczenia.

    Ja wpisałem "Wujek Staszek". Wygląda na to, że też ma wykroczenie.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 25. Data: 2012-04-04 14:26:23
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    wiadomości news:jlhe2l$a58$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja wpisałem "Wujek Staszek". Wygląda na to, że też ma wykroczenie.

    Przyjmuje wszystko co wpiszesz. A na dole pisze, że to strona rozrywkowa. Więc
    co się tu dziwić. Ma służyć do zabawy nie do sprawdzenia.

  • 26. Data: 2012-04-04 14:46:11
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2012-04-04 11:03, p0li wrote:

    > http://www.bazawykroczen.pl/

    To jest wersja żartu primaaprilisowego z ubiegłego roku: http://zaszybko.pl/

    Piotr

  • 27. Data: 2012-04-04 14:51:08
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2012-04-04 11:03, p0li wrote:

    > http://www.bazawykroczen.pl/

    A czytałeś co na dole jest napisane niebieskimi literkami? Wyręczę Cię:
    "Serwis WWW ma charakter rozrywkowy."

    To jest nowa wersja żartu primaaprilisowego z ubiegłego roku:
    http://zaszybko.pl/

    Piotr

  • 28. Data: 2012-04-04 15:06:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/04/2012 02:51 PM, Uncle Pete wrote:

    > A czytałeś co na dole jest napisane niebieskimi literkami? Wyręczę Cię:
    > "Serwis WWW ma charakter rozrywkowy."
    >
    > To jest nowa wersja żartu primaaprilisowego z ubiegłego roku:
    > http://zaszybko.pl/

    Tak, tak. Tylko tamta była darmowa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2012-04-04 15:14:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-04 12:12, z pisze:

    > NIE NIE i jeszcze raz NIE!!!
    > Karane powinno być wyłudzanie pieniędzy.

    To prawda.

    > To że świat staje się coraz bardziej chory nie znaczy że mamy się do
    > tego przyzwyczajać i zezwalać na kradzież.

    To fakt, a jakie kradzieże odchodzą na wielka skalę...

    > Jest prawo i trzeba je stosować. Zasady są zasadami i najpierw trzeba je
    > naszym dzieciom wpajać a dopiero później edukować jak sobie radę dawać w
    > życiu (w wyścigu szczurów) A NIE ODWROTNIE!!!

    To prawda, niemniej patrząc po tym co się dzieje dobrze nie jest i nie
    zanosi się na jakoś lepiej.

    > PS. A takie "bydlęce" posty stawiające świat na głowie trzeba prostować
    > i napiętnować :-)

    A co chcesz - życzenia śmierci stają się coraz powszechniejsze, więc
    dlaczego dlaczego chcesz piętnować akceptację wykorzystywania innych?

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 30. Data: 2012-04-04 15:26:43
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-04 11:03, p0li pisze:

    > http://www.bazawykroczen.pl/
    >
    > wpisałem najpierw kilka numerów wymyślonych naprędce - wszystkie mają
    > wykroczenia w ostatnim miesiącu
    >
    > następnie wpisałem moje numery (samochody nie były w polsce - jeden od roku
    > drugi od 2) - okazało się że mam wykroczenia sprzed kilku dni
    >

    > no i niech ktoś znajdzie regulamin

    trochę NTG, ale:
    jest coś darmowego i bez regulaminu. Tylko ciekawe, czy to fake,
    czy podaje prawdziwe dane: www.pobralem.pl