  • 11. Data: 2012-04-04 11:29:16
    Temat: Re: UWAGA - NACIĄGACZE
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-04 09:03:54 +0000, p0li <p...@a...SCHNITT.pl> said:

    > http://www.bazawykroczen.pl/

    Tak, naciągcze. Naciągają debili niepotrafiących czytać i myśleć.
    (to powinno być karane (brak umiejętności czytania i myślenia -
    przynajmniej zakazem dostępu do pieniędzy i internetu)

    > no i niech ktoś znajdzie regulamin

    Każdy myślący może być?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2012-04-04 11:30:45
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-04 09:25:11 +0000, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> said:

    > No to na co czekacie.
    > Coś mówić co trzeba zrobić ?

    No... normalni oleją tę stronę, jak wiele innych skierowanych do idiotów
    A ty co zrobisz?

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2012-04-04 11:31:04
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "p0li" <p...@a...SCHNITT.pl> napisał w wiadomości
    > wpisałem najpierw kilka numerów wymyślonych naprędce - wszystkie mają
    > wykroczenia w ostatnim miesiącu
    >
    > następnie wpisałem moje numery (samochody nie były w polsce - jeden od
    > roku
    > drugi od 2) - okazało się że mam wykroczenia sprzed kilku dni

    No ale w czym masz problem? Przejedź się na Wiejską do Warszawy to takich
    cwaniaków 360+50 sztuk naliczysz przy odrobinie szczęścia.Wejdź do pierwszej
    lepszej kancelarii prawnej, to też na takiego cwaniaczka z dużym
    prawdopodobieństwem natrafisz.
    Tak sobie głosujecie to tak macie w tym polskim grajdole i nic nie
    usprawiedliwi polskiego cwaniaka że firma zarejestrowana na jakimś cyprze.

    Marek

  • 14. Data: 2012-04-04 11:31:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/04/2012 11:29 AM, Bydlę wrote:

    > Tak, naciągcze. Naciągają debili niepotrafiących czytać i myśleć.
    > (to powinno być karane (brak umiejętności czytania i myślenia -
    > przynajmniej zakazem dostępu do pieniędzy i internetu)

    Tu jest dla takich wersja: http://zaszybko.pl

    Nawet płacić nie trzeba ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2012-04-04 11:33:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    No i regulamin: http://zaszybko.pl/index.php?go=terms

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2012-04-04 11:52:32
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Tak, naciągcze. Naciągają debili niepotrafiących czytać i myśleć.
    > (to powinno być karane (brak umiejętności czytania i myślenia -

    Alez to jest karane, przeczytaj regulamin: 50zł +VAT wynosi kara dla
    korzystającego ;)

  • 17. Data: 2012-04-04 11:58:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-04 11:19, *anacron* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Na takich ma to bazować, na takich można zarobić. Pomijając te 25 zł za

    50 zł

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 18. Data: 2012-04-04 12:12:56
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-04 11:29, Bydlę pisze:
    > Tak, naciągcze. Naciągają debili niepotrafiących czytać i myśleć.
    > (to powinno być karane (brak umiejętności czytania i myślenia -
    > przynajmniej zakazem dostępu do pieniędzy i internetu)

    NIE NIE i jeszcze raz NIE!!!
    Karane powinno być wyłudzanie pieniędzy.
    To że świat staje się coraz bardziej chory nie znaczy że mamy się do
    tego przyzwyczajać i zezwalać na kradzież.
    Jest prawo i trzeba je stosować. Zasady są zasadami i najpierw trzeba je
    naszym dzieciom wpajać a dopiero później edukować jak sobie radę dawać w
    życiu (w wyścigu szczurów) A NIE ODWROTNIE!!!

    PS. A takie "bydlęce" posty stawiające świat na głowie trzeba prostować
    i napiętnować :-)

  • 19. Data: 2012-04-04 12:17:27
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-04 12:12, z pisze:

> [...]
    > dawać w życiu (w wyścigu szczurów) A NIE ODWROTNIE!!!

    > PS. A takie "bydlęce" posty stawiające świat na głowie trzeba

    Popieram całym sercem za ten post!

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 20. Data: 2012-04-04 13:08:59
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Ja wpisałem rejestracje samochodu, który poszedł do kasacji więc nie powinno być
    takiej rejestracji a tu prosze wykroczenia.