  • 1. Data: 2012-04-04 11:03:54
    Temat: UWAGA - NACIĄGACZE
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    http://www.bazawykroczen.pl/

    wpisałem najpierw kilka numerów wymyślonych naprędce - wszystkie mają
    wykroczenia w ostatnim miesiącu

    następnie wpisałem moje numery (samochody nie były w polsce - jeden od roku
    drugi od 2) - okazało się że mam wykroczenia sprzed kilku dni

    no i niech ktoś znajdzie regulamin

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 2. Data: 2012-04-04 11:09:53
    Temat: Re: UWAGA - NACIĄGACZE
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 4 Kwi, 11:03, p0li <p...@a...SCHNITT.pl> wrote:
> [...]
    > p0li
    > hydro rulez ;)
    > prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki

    Mało tego...jeśli wpiszesz ten sam numer rej. kilka razy, to za każdym
    razem podają inne daty wykroczeń.

  • 3. Data: 2012-04-04 11:09:57
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .z.dialoga
    *p0li* napisał(-a):

    > no i niech ktoś znajdzie regulamin

    Po co regulamin? Przecież to prymitywne naciąganie. Odśwież stronę z
    lista wyników. Za każdym razem co innego :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2012-04-04 11:12:07
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-04 11:03, p0li pisze:

> [...]
    >
    > następnie wpisałem moje numery (samochody nie były w polsce - jeden od roku
    > drugi od 2) - okazało się że mam wykroczenia sprzed kilku dni

    Ty tak poważnie?

  • 5. Data: 2012-04-04 11:12:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/04/2012 11:03 AM, p0li wrote:

> [...]
    >
    > następnie wpisałem moje numery (samochody nie były w polsce - jeden od roku
    > drugi od 2) - okazało się że mam wykroczenia sprzed kilku dni

    To naiwny jesteś. Pomyśl, skąd by to mieli mieć?

    http://www.bazawykroczen.pl/regulamin.html

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-04-04 11:14:23
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Znalazłem. http://www.bazawykroczen.pl/regulamin.html

  • 7. Data: 2012-04-04 11:19:09
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-04 11:12, AZ pisze:
    > To naiwny jesteś. Pomyśl, skąd by to mieli mieć?
    Na takich ma to bazować, na takich można zarobić. Pomijając te 25 zł za
    aktualna mapę fotoradarów w Polsce najbardziej podoba mi się to w
    regulaminie:

    6. Organizatorem i administratorem serwisu jest: Grainside Investments
    Limited z siedzibą w Nikozji, Petrou liliadi 5, CHLOE HOUSE 1st floor,
    Office no 101, 2015 Nicosia, Cyprus, zarejestrowana we właściwym
    rejestrze Republiki Cypru (Ministry of Commerce, Industry and Turism
    Department of Registrar of Companies and Official Receiver, Nicosia),
    pod numerem HE 301935, numer VAT (NIP) 10301935C

    7. Organizator oświadcza, że usługi serwisu są skierowane przede
    wszystkim dla osób przebywających na Cyprze, a serwis działa w oparciu o
    prawo cypryjskie.

  • 8. Data: 2012-04-04 11:22:10
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-04-04 11:14:23 niejaki anacron napisał:

    > Znalazłem. http://www.bazawykroczen.pl/regulamin.html

    macie lepszy wzrok niż ja :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 9. Data: 2012-04-04 11:24:48
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.04.2012 11:03, p0li pisze:
    > no i niech ktoś znajdzie regulamin

    Zapamietaj sobie na przyszlosc - jak nie mozesz znalezc regulaminu to:
    a) jest to przekret
    b) nacisnij ctrl+a i wtedy zauwazysz albo ctrl+f i szukaj regulamin

  • 10. Data: 2012-04-04 11:25:11
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    No to na co czekacie.
    Coś mówić co trzeba zrobić ?