  • Data: 2012-04-04 11:31:04
    Temat: Re: UWAGA - NACIĄGACZE
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p0li" <p...@a...SCHNITT.pl> napisał w wiadomości
    news:wounyl70a4xk.dlg@p0li.z.dialoga...
    > wpisałem najpierw kilka numerów wymyślonych naprędce - wszystkie mają
    > wykroczenia w ostatnim miesiącu
    >
    > następnie wpisałem moje numery (samochody nie były w polsce - jeden od
    > roku
    > drugi od 2) - okazało się że mam wykroczenia sprzed kilku dni

    No ale w czym masz problem? Przejedź się na Wiejską do Warszawy to takich
    cwaniaków 360+50 sztuk naliczysz przy odrobinie szczęścia.Wejdź do pierwszej
    lepszej kancelarii prawnej, to też na takiego cwaniaczka z dużym
    prawdopodobieństwem natrafisz.
    Tak sobie głosujecie to tak macie w tym polskim grajdole i nic nie
    usprawiedliwi polskiego cwaniaka że firma zarejestrowana na jakimś cyprze.

    Marek