  • 1. Data: 2013-06-15 08:39:55
    Temat: UWAGA NA SPRZEDAJĄCEGO TMV Z LUBLINA !!!
    Od: j...@o...pl

    telefon:
    601-30-40-70
    601304070
    601 304 070
    601-304-070
    http://tmv.otomoto.pl/

    Gość jest niepoważny opowiada bajki przez telefon a w rzeczywistości sprzedaje
    reanimowane szroty. Jechałem po jego super Audi A6 z 400 km a na miejscu okazało się,
    że auto całe malowane, szpachlowane (przez telefon mówił, że tylko 2 elementy
    malowane), uszkodzony zderzak i brakuje połowę wyposażenia, o którym napisał w
    ogłoszeniu. Zdjęcia do ogłoszeń robi tak, że wszystko ładnie wygląda. Straciłem cały
    dzień, pieniądze na paliwo i nerwy.
    OSTRZEGAM!

  • 2. Data: 2013-06-15 08:45:48
    Temat: Re: UWAGA NA SPRZEDAJĄCEGO TMV Z LUBLINA !!!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    > wyposażenia, o którym napisał w ogłoszeniu. Zdjęcia do ogłoszeń robi tak,
    > że wszystko ładnie wygląda. Straciłem cały dzień, pieniądze na paliwo i

    To chyba dotyczy każdego handlarza, więc jeżdżenie gdziekolwiek po auto do
    hanlarza nie ma sensu, szansa jak na trafienie w totka.

  • 3. Data: 2013-06-15 08:57:58
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-15 08:39, j...@o...pl pisze:
> [...]
    >
    > Gość jest niepoważny opowiada bajki przez telefon a w rzeczywistości
    > sprzedaje reanimowane szroty. Jechałem po jego super Audi A6 z 400 km

    Instrukcja na przykładzie motocykla dla tych co robią kupę drogi po pojazd.

    https://www.youtube.com/watch?v=BXCJmN-Koeo

    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2013-06-15 11:20:08
    Od: "TW Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał

    > To chyba dotyczy każdego handlarza, więc jeżdżenie gdziekolwiek po auto do
    > hanlarza nie ma sensu, szansa jak na trafienie w totka.

    No to raz wygrałem :)
    Czego wszystkim życzę.

    Pieszy

  • 5. Data: 2013-06-15 14:23:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** j...@o...pl pisze tak:

    > Jechałem po jego super Audi A6 z 400 km a na miejscu okazało się

    Nie warto nigdzie jeżdzić za samochodem. 50km to absolutny max (dla
    optymistów).

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 6. Data: 2013-06-15 23:55:27
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > wyposażenia, o którym napisał w ogłoszeniu. Zdjęcia do ogłoszeń robi tak,
    > że wszystko ładnie wygląda. Straciłem cały dzień, pieniądze na paliwo i

    1. O którym Audi piszesz - nie widzę w ofercie sprzedawcy Audi?
    2. Na drugi raz pomyśl i zapytaj na PMS czy ktoś z miejscowości
    sprzedającego, nie poświęci 30 minut na obejrzenie i dokładne zrobienie
    fotek.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 7. Data: 2013-06-16 15:39:36
    Temat: Re: UWAGA NA SPRZEDAJ?CEGO TMV Z LUBLINA !!!
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-06-15 11:20, TW Dziobak pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" napisał

    potwierdzam - jechalem tez prawie 400km w jedna strone - tez miala byc
    tylko klapa wymieniona - a na miejscu: do polowy bagaznika wstawiona
    plyta metalowa, auto odmalowane, szpahli tyle, ze czujnik nic nie
    pokazywal (poza skala), w srodku spinki pozrywane, auto wymeczone jakby
    mialo z 300kkm a na liczniku 50kkm :).
    Silnik zapalilem raz - by sprawdzic czy dziala, ale na jazde testowa juz
    sobie odposcilem.
    Po paru podobnych wpadkach odrzucalem z definicji kazde auto sprowadzone.

    > No to raz wygrałem :)
    > Czego wszystkim życzę.

    ja tez w tym roku trafilem na spoko handlarza - jeszcze tacy sa na
    szczescie (albo chlopak mlody i jeszcze nie wprawiony w zawód).
    Ale to chyba wielka loteria.

  • 8. Data: 2013-06-16 18:15:50
    Temat: Re: UWAGA NA SPRZEDAJˇCEGO TMV Z LUBLINA !!!
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    > No to raz wygrałem :)
    > Czego wszystkim życzę.

    Ja też na rzetelnego sprzedawcę trafiłem.

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 9. Data: 2013-06-17 08:52:26
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    j...@o...pl nabazgrał(a):

    > Gość jest niepoważny opowiada bajki przez telefon a w rzeczywistości
    > sprzedaje reanimowane szroty. Jechałem po jego super Audi A6 z 400 km a na

    Ogłoszenia brak, numeru VIN brak .. po co to piszesz ?? żeby narobić
    sąsiadowi bo tobie nie idzie handel ? bez danych takie wpisy są g... warte

  • 10. Data: 2013-06-17 08:54:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    WOJO nabazgrał(a):

    > 2. Na drugi raz pomyśl i zapytaj na PMS czy ktoś z miejscowości
    > sprzedającego, nie poświęci 30 minut na obejrzenie i dokładne zrobienie
    > fotek.

    Do tego jeśli nie znajdzie za free to od 100 do 200 są specjaliści w danym
    okręgu którzy robią to fakt za kasę ale robią to i tak często taniej niż
    jazda przez pół polski.