  • 11. Data: 2013-06-17 15:15:22
    Temat: Re: UWAGA NA SPRZEDAJĄCEGO TMV Z LUBLINA !!!
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4ce706ac-9eff-42c6-b1a9-148731784925@googlegrou
    ps.com...
    telefon:
    601-30-40-70
    601304070
    601 304 070
    601-304-070
    http://tmv.otomoto.pl/

    Gość jest niepoważny opowiada bajki przez telefon a w rzeczywistości
    sprzedaje reanimowane szroty. Jechałem po jego super Audi A6 z 400 km a na
    miejscu okazało się, że auto całe malowane, szpachlowane (przez telefon
    mówił, że tylko 2 elementy malowane), uszkodzony zderzak i
    brakuje ---------------

    Błąd popełniłeś, ze jechałeś jedno auto oglądać, ja jadąc 400km miałem w
    jednej okolicy az 8 do kupienia po3 oglądanym dokonałem zakupu, z małymi
    przygodami zwrotem po 2 miesiącach wymiany pism ok 1k (oddał handlarz)
    stwierdzam, ze zakup bardzo udany, niebite auto przekręcony tylko licznik o
    60k. ale 3 pierwszwe to było cięzko jak nie bity to inny wyciek z silnika

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2013-06-17 15:59:37
    Temat: Re: UWAGA NA SPRZEDAJˇCEGO TMV Z LUBLINA !!!
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Ja też na rzetelnego sprzedawcę trafiłem.

    Ja również, mi zwrocił nawet pieniądze na naprawy po 2 miesiącach :) za
    przekręcony licznik w końcu to przestępstwo, a kwity miałem mocne z serwisu,
    gosc do końca twierdzil ze on nie przekręcał.,
    ponadto kupowałem z mechanikiem, tak więc ludziska warto zabrać ze sobą
    fachowca zapłacić mu nawet kilka stówek, ale to musi być sprawdzony gość, ja
    tylko tak auta kupuję i nie zawiodłem się jeszcze, no moze wtedy jak
    podobało mi się auto twierdził ze szrot :)

  • 13. Data: 2013-06-17 16:42:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AT" napisał w wiadomości grup
    >Ja również, mi zwrocił nawet pieni?dze na naprawy po 2 miesi?cach :)
    >za przekręcony licznik w końcu to przestępstwo, a kwity miałem mocne
    >z serwisu, gosc do końca twierdzil ze on nie przekręcał.,

    I kto wie jak bylo;

    >ponadto kupowałem z mechanikiem, tak więc ludziska warto zabrać ze
    >sob? fachowca zapłacić mu nawet kilka stówek, ale to musi być
    >sprawdzony go?ć,

    Ale wiesz - wtedy rekojmia staje sie dyskusyjna, bo widzialy galy
    dokladnie co braly :-)

    J.

  • 14. Data: 2013-06-17 20:09:57
    Od: j...@o...pl

    Proszę bardzo niedowiarku.
    Ogłoszenie z otomoto usunął jak powiedziałem, że narobię mu gnoju ale jest jakieś
    inne, które zamieścił
    http://sprzedajemy.pl/nieuszkodzony-audi-na-sprzedaz
    -automatyczna-skrzynia-biegow,3980187

    Nr VIN: WAUZZZ4F48N163651

  • 15. Data: 2013-06-17 21:03:20
    Od: Marek Włodarz <m...@n...venus.ci.uw.edu.pl>

    W artykule <b...@g...c
    om>
    j...@o...pl napisał(a):

    > Proszę bardzo niedowiarku.
    > Ogłoszenie z otomoto usunął jak powiedziałem, że narobię mu gnoju ale jest jakieś
> [...]

    Ja w tym ogłoszeniu numeru VIN nie widzę...

    Pozdrawiam,
    Marek W.
    --
    Suma inteligencji ludzkości jest stała. Tylko ludzi jest coraz więcej.

  • 16. Data: 2013-06-17 21:54:31
    Od: j...@o...pl

    To może zadzwoń do niego to Ci prześle sms-em tak jak mi.

  • 17. Data: 2013-06-18 09:32:22
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    j...@o...pl nabazgrał(a):

    > Proszę bardzo niedowiarku.

    Zaraz niedowiarku . po prostu dane były niepełne.

    Teraz lepiej.

  • 18. Data: 2013-06-19 21:30:35
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 15 czerwca 2013 08:57:58 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:

    > Instrukcja na przykładzie motocykla dla tych co robią kupę drogi po pojazd.
    >

    > https://www.youtube.com/watch?v=BXCJmN-Koeo
    >

    > --
    >
    > Krzysiek

    U mnie sytuacja była podobna tzn. o mały włos i handlarzyna wyłapał by w michę ale
    zgodnie z mądrym powiedzeniem "lepiej gówna nie tykać bo będzie śmierdziało"...

  • 19. Data: 2013-06-27 23:23:01
    Od: j...@o...pl

    Poprawiam link ku przestrodze