  • 1. Data: 2011-03-26 20:28:47
    Temat: UWAGA KRADNĄ
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    http://www.youtube.com/watch?v=VC3hFr8p2ck&NR=1

    CO POLECACIE W TEMACIE ZABEZPIECZENIA MOTORKA ?

    PO TYM FILMIE STRACILEM POMYSŁ JAK SIE ZABEZPIECZYC PRZED KRADZIEŻĄ :(

  • 2. Data: 2011-03-26 20:44:45
    Temat: Re: UWAGA KRADNĄ
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-03-26 21:28, NESSO pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=VC3hFr8p2ck&NR=1

    O matko, ale suchar.

    > CO POLECACIE W TEMACIE ZABEZPIECZENIA MOTORKA ?

    Zależy od poziomu paranoi.

    > PO TYM FILMIE STRACILEM POMYSŁ JAK SIE ZABEZPIECZYC PRZED KRADZIEŻĄ :(

    Polisą.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 3. Data: 2011-03-26 20:57:19
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    http://www.youtube.com/watch?v=kR_4qIvY9hU taką ?

  • 4. Data: 2011-03-26 20:57:58
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 3/26/11 9:28 PM, NESSO pisze:

    Hej

    > http://www.youtube.com/watch?v=VC3hFr8p2ck&NR=1
    >
    > CO POLECACIE W TEMACIE ZABEZPIECZENIA MOTORKA ?
    >
    > PO TYM FILMIE STRACILEM POMYSŁ JAK SIE ZABEZPIECZYC PRZED KRADZIEŻĄ :(

    Nie wygląda to ciekawie - pisze użytkownik Pewag'a Pythona'a ;)
    Mnie ciekawią jendak te nożyce, czy to takie zwykłe do kupienia za
    rogiem czy jakiś superduper trudny do zdobycia sprzęt?
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 5. Data: 2011-03-26 21:30:58
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-03-26 21:57, NESSO pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=kR_4qIvY9hU taką ?

    Tak, jasne - taką. Szympans może na plecaku z Tobą latać.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 6. Data: 2011-03-26 21:32:26
    Temat: Re: UWAGA KRADN?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-26, NESSO <NIESPAMUJ@NIE> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=VC3hFr8p2ck&NR=1
    >
    > CO POLECACIE W TEMACIE ZABEZPIECZENIA MOTORKA ?
    >
    > PO TYM FILMIE STRACILEM POMYS? JAK SIE ZABEZPIECZYC PRZED KRADZIE?? :(

    AC.

    Napraw se klawiature albo kup nowa.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-03-26 21:42:49
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-03-26 22:32, AZ pisze:
    > Napraw se klawiature albo kup nowa.

    Klawiaturę ma dobrą tylko niezadeklarowane jawnie kodowanie w OE (to
    iso-8859-2), stąd w Twoim czytniku się rozjechało.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 8. Data: 2011-03-26 21:46:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-26, duddits <d...@N...pl> wrote:

    > Klawiaturę ma dobrą tylko niezadeklarowane jawnie kodowanie w OE (to
    > iso-8859-2), stąd w Twoim czytniku się rozjechało.

    Nie o kodowanie chodzi, kolega NESSO od zawsze pisze z capsem
    niewiadomoczemu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-03-26 22:05:21
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Nie o kodowanie chodzi, kolega NESSO od zawsze pisze z capsem
    > niewiadomoczemu.

    czepiacie się jak pisze z SPV to mam na stale capslock wpakowany w czytniku
    JAVA
    jak pod outlookiem to jak widzicie jakos se radze :)

  • 10. Data: 2011-03-26 23:13:30
    Od: Tadek <"tadek.w [at] wp.pl">

    Powitać.

    Dnia 2011-03-26 21:57, NESSO napisał:

    > [...]

    Ciekawe gdzie bo nie np. w DC - stawki totalnie zaporowe a jak jakiś
    ubezpieczyciel łaskawie i ostatecznie z łachą wielką być może wyrazi
    zgodę, to okazuje się, że B6 to nie nie, bo to sportowo-turystyczny
    motong (wg jakieś klasyfikacji) a oni takich nie będą ubezpieczać w
    mordę - co najwyżej GS-a i te, no, czopery ;)

    Pzdr
    --
    Tadek
    B6