  • 11. Data: 2011-03-26 23:22:20
    Temat: Re: UWAGA KRADNĄ
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    NESSO pisze:

    > czepiacie się jak pisze z SPV to mam na stale capslock wpakowany w czytniku
    > JAVA

    ale to Twoj problem.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2011-03-27 08:23:36
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kryhu" napisał w wiadomości grup

    >Nie wygląda to ciekawie - pisze użytkownik Pewag'a Pythona'a ;)
    >Mnie ciekawią jendak te nożyce, czy to takie zwykłe do kupienia za rogiem
    >czy jakiś superduper trudny do zdobycia sprzęt?

    Swego czasu jak na praktyki do huty chodziłem zapomniało mi się klucza od
    szafki, myślałem że będę miał luz ale nic z tego dostałem takie nożyce i
    marsz do szatni kłódkę rozwalić, a że ja wątłej postury to się przeraziłem,
    jakie było moje zdziwienie ja kłódeczka padła w pierwszym podejściu bez
    większego wysiłku, gdybym miał się parać tym procederem zrobił bym sobie
    zestaw nożyc hydraulicznych z silnikiem i aku w plecaku :)

  • 13. Data: 2011-03-27 17:26:01
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-03-27 00:13, Tadek pisze:
    > Ciekawe gdzie bo nie np. w DC - stawki totalnie zaporowe a jak jakiś
    > ubezpieczyciel łaskawie i ostatecznie z łachą wielką być może wyrazi
    > zgodę, to okazuje się, że B6 to nie nie, bo to sportowo-turystyczny
    > motong (wg jakieś klasyfikacji) a oni takich nie będą ubezpieczać w
    > mordę - co najwyżej GS-a i te, no, czopery ;)

    W Allianz (mój też został zaklasyfikowany jako sportowo-turystyczny).

    Czy tanio to już inna kwestia, zależy w dużej mierze od posiadanych zniżek.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 14. Data: 2011-03-27 17:41:31
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kryhu"
    Mnie ciekawią jendak te nożyce, czy to takie zwykłe do kupienia za
    > rogiem czy jakiś superduper trudny do zdobycia sprzęt?

    Mi to wyglada na zwykly sprzet - przekladniowe nozyczki z ostrzami ze stali
    narzedziowej.
    a z tego co wiem sa takie przenosne nozyce z napedem hydraulicznym.

    A jak halas nie gra roli to to bateryjna szlifierke z odpowiednia tarcza nie
    ma mocnych.

  • 15. Data: 2011-03-27 20:05:44
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości grup
    > Mi to wyglada na zwykly sprzet - przekladniowe nozyczki z ostrzami ze
    > stali narzedziowej.

    Dokladnie, tylko ciezko kupic takie dlugie. Takie na 900mm mam i zwykle
    prety do fi12 cialem bez zbytniego wysilku sie tnie. Hartowane cialem 8'ki,
    ale wydaje mi sie, ze 10 daloby rade. Mam troche pretow to jak mi sie bedzie
    chcialo to sprawdze jaki najgrubszy mi sie uda uciac.

    > a z tego co wiem sa takie przenosne nozyce z napedem hydraulicznym.

    Duze i ciezkie, ale daja rade.

    > A jak halas nie gra roli to to bateryjna szlifierke z odpowiednia tarcza
    > nie ma mocnych.

    I to jest najlepsze wyjscie, bo nozycami bardzo ciezko tnie sie linki - pret
    peka, a linka sie szarpie i rozwala na wszystkie strony przez co troche sie
    trzeba narobic zanim sie przetnie.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 16. Data: 2011-03-27 20:14:53
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Ivam"
> [...]
    > peka, a linka sie szarpie i rozwala na wszystkie strony przez co troche

    Milo jest pogadac z fachowcem :)

    T.

  • 17. Data: 2011-03-29 07:25:53
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomości

    > czepiacie się jak pisze z SPV to mam na stale capslock wpakowany w
    > czytniku JAVA
    > jak pod outlookiem to jak widzicie jakos se radze :)

    Na tej grupie należy pisać POPRAWNIE !!! : JAWA i AWO :)))))
    --
    Jackare

  • 18. Data: 2011-03-29 16:25:49
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-03-29 09:25, Jackare pisze:
    > Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomości

    > Na tej grupie należy pisać POPRAWNIE !!! : JAWA i AWO :)))))

    no i jamacha i chonda

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy