  • 1. Data: 2012-12-14 19:57:32
    Temat: USB w białym tunerze od "N"
    Od: Trybun <r...@y...com>

    Czy może ktoś wie do czego służy w białym nboxie od tv "N" wejście usb?
    W menu nie ma o tym nawet wzmianki. A gdy podłączę do niego pendrive`a
    4GB to pokazuje się migawka z prośbą o dysk o pojemności co najmniej 80GB.

  • 2. Data: 2012-12-14 21:52:25
    Temat: Re: USB w białym tunerze od "N"
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2012-12-14 19:57, Trybun donosi, że:
    > Czy może ktoś wie do czego służy w białym nboxie od tv "N" wejście usb?
    Tuner DVB-T?

  • 3. Data: 2012-12-15 10:32:20
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-14 21:52, sat_diver pisze:
    > Nastał dzień 2012-12-14 19:57, Trybun donosi, że:
    > Tuner DVB-T?

    DVB-T/S

  • 4. Data: 2012-12-15 14:02:44
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 15.12.2012 10:32, Trybun wrote:

    > DVB-T/S

    dvb-s na usb?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 5. Data: 2012-12-15 17:09:16
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-15 14:02, pawell32 pisze:

    > dvb-s na usb?

    Naprawdę tak trudno pojąć zrozumieć proste pytanie - do czego służy
    wejście usb w białym nboxie?

  • 6. Data: 2012-12-17 07:24:03
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-12-15 17:09, Trybun pisze:

    > Naprawdę tak trudno pojąć zrozumieć proste pytanie - do czego służy
    > wejście usb w białym nboxie?

    trudno, bo nie widziałem tunera dvb-s na usb, a jedyne co n dopuściła
    to dvb-t.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 7. Data: 2012-12-17 14:05:06
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-17 07:24, pawell32 pisze:

    > trudno, bo nie widziałem tunera dvb-s na usb, a jedyne co n dopuściła
    > to dvb-t.

    A kto pisze o tunerze na usb? Chodzi o to że w normalnym tunerze oprócz
    wyjącia HDMI i EURO jest również USB. Jednak w munu tunera nie ma
    żadnych funkcji związanych z tym wejściem.

  • 8. Data: 2012-12-17 14:57:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-12-17 14:05, Trybun pisze:

    > A kto pisze o tunerze na usb?

    jak kto? kto podał dvb-t/s?

    > Chodzi o to że w normalnym tunerze oprócz
    > wyjącia HDMI i EURO jest również USB. Jednak w munu tunera nie ma
    > żadnych funkcji związanych z tym wejściem.

    nie ma na oprogramowaniu n.
    można po przeróbce wgrać lub kupić już przerobiony w wgraną Enigmą2.
    tam nie ma ograniczeń z tego co wiem.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 9. Data: 2012-12-17 20:10:08
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-17 14:57, pawell32 pisze:

    > jak kto? kto podał dvb-t/s?

    Bo są takie tunery, a z usb nie mają nic wspólnego..

    > nie ma na oprogramowaniu n.
    > można po przeróbce wgrać lub kupić już przerobiony w wgraną Enigmą2.
    > tam nie ma ograniczeń z tego co wiem

    Ale po włożeniu do gniazda pendrive`a pokazuje się na moment komunikat -
    "wepnij dysk o pojemności co najmniej 80GB". Ciekawe co by się działo
    gdybym podpiął taki dysk?

  • 10. Data: 2012-12-18 07:18:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-12-17 20:10, Trybun pisze:
    > Ale po włożeniu do gniazda pendrive`a pokazuje się na moment komunikat -
    > "wepnij dysk o pojemności co najmniej 80GB". Ciekawe co by się działo
    > gdybym podpiął taki dysk?

    bo w TnK HD jest PVR Ready i jak podłączysz twardy dysk to masz
    nagrywanie.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux