  • Data: 2012-05-23 00:56:27
    Temat: Re: USB po WiFi lub RJ45
    Od: Chris <s...@s...de> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten? http://www.dlink.com/DIR-655

    Dokładnie ten, miałem go w sumie tylko dzięki opcji USB :) była to
    jedyna możliwość podłączenia drukarki/kombajn pod router i winda
    widziała ją tak samo jak bym podłączył bezpośredni i dzięki temu działał
    cały soft od drukarki :)
    Po podłączeniu huba USB podłączyłem sobie do niego dysk na USB,
    podpinałem testowo flasha .. wszystko widoczne i działające tak samo jak
    bym podłączył bezpośrednio, jedyne co trzeba zrobić to connect
    urządzenia softem od dlinka:

    Share USB devices like printers and storage with all the users on your
    network with D-Link's SharePort(TM) Technology

    Teraz dostałem router od UPC a i drukarka zmieniła miejsce i router leży
    bezużyteczny, chyba czas na allegro :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.