  • 31. Data: 2014-07-22 19:26:16
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lqlqq5$gne$3@dont-email.me...

    > czyli nie potrafisz. Bo na razie to uderz w stół a czapka gore :)

    Potrafię i wskazałem.
    W tym wątku napisałeś właśnie, że nikomu nie narzucasz wyborów
    ale możesz się z ich pośmiać. Patrz początek cytatu.

  • 32. Data: 2014-07-22 19:31:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Jul 2014 12:26:16 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > Potrafię i wskazałem.
    > W tym wątku napisałeś właśnie, że nikomu nie narzucasz wyborów ale
    > możesz się z ich pośmiać. Patrz początek cytatu.

    nie potrafisz. Polska język trudna język :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2014-07-22 19:35:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Mam jedna - duza i dobrze spakowana. Ale dzieki temu nie ma potem
    > problemu ze np wino jest, a odkorkowac sie nie da :-)
    >
    > Mowisz ze z ajfonem jak z wycieczka - nie ma sensu sie obciazac,
    > skoro zawsze mozna potrzebne funkcje kupic ?
    > Cos w tym jest ... tylko skad ta pewnosc ze program dodatkowej firmy
    > jest dobry ?

    A skąd *pewność* że dojedziesz w ogóle na tą wycieczkę?
    Może Twój autobus się wywróci w pół drogi?
    Gdzie Ty w życiu masz *pewność* czegokolwiek?

    > W porownaniu z Apple to i tak za darmo dostalem :-)

    Nie miałem na myśli "ceny" w sensie dosłownym, finansowym...
    Czasem płacisz większą zawodnością urządzenia tańszego, mniejszą
    wygodą jego użytkowania, częstym wieszaniem się czy innymi
    błędami, płacisz gorzej widocznym LCD na słońcu, itp, itd.

    > A wszystkie - zdjecia, muzyke, audiobooki, ksiazki, mapy, notatki,
    > trasy, programy ...

    I faktycznie wymieniasz te pliki czy tylko rajcuje Cię taka możliwość?
    Bo ja też mam możliwość wymiany kupy plików między swym
    iPhone4 a pecetem a mimo to bardzo, bardzo rzadko to robię...

    > Tak. Mamy np polski jezyk. I potem takie np Siri to zaleta czy wada ?

    Języki obce warto znać... Zwłaszcza gdy się mieszka w państwie
    gdzie lokalny język nie jest językiem "konferencyjnym"...

    > Spojrz na Niemcy - pare lat produkcji dobrego golfa i nawet bogaci
    > przestali sie wstydzic jazdy "autem dla ludu".

    I życzę wszystkim aby tak było też z Kia za parę lat...
    Ale na razie jak będziesz mi robił prezent na urodziny to kup mi merca, nie
    kia, ok ?

  • 34. Data: 2014-07-22 19:39:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "elmer radi radisson" <r...@s...spam.wireland.or
    g>
    wrote in message news:lqlq7s$sve$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > http://www.3g.co.uk/PR/Oct2013/iphone-4s-wifi-overhe
    ating-with-ios-7.html
    > http://iphone4s-wifi-victims.blogspot.com/

    No... fajne linki... i co chciałeś tym samym powiedzieć?
    Produkt Apple nie jest robiony przez bogów i również ma problemy?
    Jak produkty robione przez wszystkich innych? Wnioski jakie płyną?
    Poszukaj podobnych historii u Samsunga, LG, Motoroli i wiele znajdziesz.
    Nie mówiąc już o producentach produktów na dolne półki...

  • 35. Data: 2014-07-22 19:40:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lqm75b$73i$1@dont-email.me...

    > nie potrafisz. Polska język trudna język :)

    Dlaczego wypierasz się czegoś co jest czarno na białym w cytacie???

  • 36. Data: 2014-07-22 19:42:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Jul 2014 12:40:09 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > Dlaczego wypierasz się czegoś co jest czarno na białym w cytacie???

    Ty jednak naprawdę nie umiesz czytać ze zrozumieniem czy fanbojstwo
    zalało ci oczęta?

  • 37. Data: 2014-07-22 19:52:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lqm7qt$73i$2@dont-email.me...

    > Ty jednak naprawdę nie umiesz czytać ze zrozumieniem czy fanbojstwo
    > zalało ci oczęta?

    Napisz z kogo niby się chciałeś "pośmiać" jak wydaje pieniądze... napisz!
    Nie miałeś na myśli kupujących iPhony? A kogo?

  • 38. Data: 2014-07-22 20:13:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Jul 2014 12:35:06 -0500, Pszemol napisał(a):

    > A skąd *pewność* że dojedziesz w ogóle na tą wycieczkę?
    > Może Twój autobus się wywróci w pół drogi?

    To nie rozumiem analogii. Moge sobie jechac z pusta walizka, ale
    pelnym portfelem - co bedzie potrzebne to sie kupi (nie dotyczy
    wycieczek poza cywilizacje).
    Przekladajac to na ajfona - moge sobie dokupic potrzebne
    oprogramowanie, jak zabraknie. No dobra.
    Ale wybierac ajfona, bo to swietny telefon, bo wszytko w nim dziala
    dobrze, i sie skazywac na programy innych firm, o roznej jakosci - to
    mi smierdzi :-)

> [...]
    > wygodą jego użytkowania, częstym wieszaniem się czy innymi
    > błędami, płacisz gorzej widocznym LCD na słońcu, itp, itd.

    I cala masa wad, ktora zarzucamy ajfonowi ...

    > I faktycznie wymieniasz te pliki czy tylko rajcuje Cię taka możliwość?
    > Bo ja też mam możliwość wymiany kupy plików między swym
    > iPhone4 a pecetem a mimo to bardzo, bardzo rzadko to robię...

    No ba, jak sie ma 16GB,, to nie trzeba robic czesto :-)

    > Języki obce warto znać... Zwłaszcza gdy się mieszka w państwie
    > gdzie lokalny język nie jest językiem "konferencyjnym"...

    Pamiec masz krotka. Jak poprosic o wykrecenie Pszemola, albo o
    znalezienie hotelu w Łodzi ?

    > I życzę wszystkim aby tak było też z Kia za parę lat...
    > Ale na razie jak będziesz mi robił prezent na urodziny to kup mi merca, nie
    > kia, ok ?

    G*, ajfona dostaniesz, skoro tak chwalisz :-P

    P.S. Czemu nie jezdzisz mercedesem ? :-)

    J.

  • 39. Data: 2014-07-22 22:48:36
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-07-22 19:39, Pszemol wrote:

    > No... fajne linki... i co chciałeś tym samym powiedzieć?
    > Produkt Apple nie jest robiony przez bogów i również ma problemy?
    > Jak produkty robione przez wszystkich innych? Wnioski jakie płyną?

    No nic, probujesz wytlumaczyc ze to taki mercedes, czyli segment
    premium, 'nie dla dusigroszy' itd. A na takie miano trzeba faktycznie
    zasluzyc jakoscia i wlasciwym podejsciem do klienta.

    Takie historie, jak opisane to akurat blamaz i dowod na to ze producent
    ma klientow w nosie i zaniedbuje troske o pewne minimum owej jakosci.
    Tak samo, jak swiadczy o tym znana sytuacja z ignorowaniem przez Apple
    europejskich regulacji dotyczacych czasu trwania gwarancji (czyli
    mowiac wprost, jej skracanie). Chyba ze produkty premium rozpoznaje sie
    po arogancji producentow. Ale wowczas ktos kto za nie placi bo nie jest
    'dusigroszem' to staje sie raczej naiwniakiem ktory przeplaca.

    Wiec jakikolwiek nimb wlasciwej wyjatkowosci przy tym wszystkim
    skutecznie znika.

    --

    memento lorem ipsum

  • 40. Data: 2014-07-23 01:16:50
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-07-21 22:58, masti wrote:

    > sorki ale nie jesteś wyjątkowy. jak bedę chciał kupić telefon droższy od
    > tego ogryzka to nie ma problemu. Na razie nie jest wart nawet najtańszego
    > androidowca :)

    z tym najtanszym androidowcem to przesadziles. Mocno przesadziles.
    Niektore modele z androidem nie powiiny ujrzec swiatla dziennego.

    iPhone jest OK, ale nie kupiłbym go, bo w mojej ocenie nie spelnie 80%
    wymagan jakie stawiam smartfonowi (nie liczac podstawowych funkcji
    telefonu).
    Z badan wynika, ze im biedniejsze spoleczenstwo tym wieksza chec
    posiadania iPhona i konta na facebooku ;)