  • 21. Data: 2014-07-22 14:19:55
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:1ihnw1mjav95w.ufml9k0vjvae.dlg@40tude.net...

    > Najlepszy telefon powinien byc "wszystkomajacy", zeby nie musiec
    > dobierac kryteriow :-)

    Jest pewnie grupa klientów która tak myśli... Zgoda.

    Są to głównie klienci nastawieni na duszenie groszy, bojący się
    "bycia oszukanym", za wszelką cenę chcą "wszystko mieć w tej
    cenie", którzy kupują pierwszy smarfone i (ponieważ nie mają
    doświadczenia) wydaje im się, że wystarczy w tabelce zrobić
    listę tego co telefon ma a czego nie ma, wybrać ten co "ma"
    najwięcej funkcji, mimo że się ich nigdy w życiu nie użyje
    i wtedy dokonało się "najlepszego" wyboru.... A to jak każda
    funkcja w tej tabelce jest zaimplementowana i jak się sprawdza
    w życiu nie jest bez znaczenia. Czasem warto wybrać telefon
    który nie ma "wszystkich" funkcji, a te funkcje co ma robi
    bardzo dobrze - innymi słowy warto wybrać jakość ponad ilość.

    Kia ostatnio reklamuje auta, które "tak samo jak mercedesy" mają
    automatycznie składające się lusterka boczne na parkingu, przednie
    lampy śledzące zakręty i wentylowane siedzenia skórzane...
    Rozumiem że dla Mastiego i dla Ciebie tylko idiota kupi Mercedesa
    skoro Kia "ma wszystko to co mercedes" a kosztuje dużo mniej? :-)

    > Ale nie ostrzegles o takiej drobnej wadzie :-)

    Nie ostrzegłem również, że iPhone ciąży nie usuwa i krawatów nie wiąże :-)

  • 22. Data: 2014-07-22 15:10:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Jul 2014 07:19:55 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    > cenie", którzy kupują pierwszy smarfone i (ponieważ nie mają
    > doświadczenia) wydaje im się, że wystarczy w tabelce zrobić

    Ale to jest smartfon - "moze wszystko", i nigdy nie wiadomo co sie
    przyda jutro.

    > listę tego co telefon ma a czego nie ma, wybrać ten co "ma"
    > najwięcej funkcji, mimo że się ich nigdy w życiu nie użyje
    > i wtedy dokonało się "najlepszego" wyboru.... A to jak każda

    No ale jak sobie wypisuje co potrzebuje, to mi wychodzi ze zaden
    smartfon nie jest mi potrzebny !
    I to sie nawet w duzej czesci zgadza z prawda :-)

    > funkcja w tej tabelce jest zaimplementowana i jak się sprawdza
    > w życiu nie jest bez znaczenia.

    No ale jak czegos nie ma, to na pewno dobrze nie dziala :-)

    > Czasem warto wybrać telefon
    > który nie ma "wszystkich" funkcji, a te funkcje co ma robi
    > bardzo dobrze - innymi słowy warto wybrać jakość ponad ilość.

    Ale to trzeba wiedziec co sie chce. A potrzeby sie zmieniaja.
    Pare wymagan mam ... np latwa wymiane plikow z PC :-)

    A reszte tosmy juz dyskutowali - ajfon do d* dziala. W Polsce.

> [...]
    > Rozumiem że dla Mastiego i dla Ciebie tylko idiota kupi Mercedesa
    > skoro Kia "ma wszystko to co mercedes" a kosztuje dużo mniej? :-)

    Bywa, bywa. Szczegolnie jak sie okaze ze Mercedes ma gorsza jakosc niz
    byle KIA.

    J.

  • 23. Data: 2014-07-22 15:15:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Jul 2014 07:08:17 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > Śmiać się oczywiście możesz, śmiech w końcu to samo zdrowie... Z tym że
    > śmiejąc się z kogoś dokonującego innych wyborów niż Ty

    potrafisz wskazać gdzie śmieję się z ludzi kupujących iPhony?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2014-07-22 15:24:08
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > potrafisz wskazać gdzie śmieję się z ludzi kupujących iPhony?

    A co innego robisz w tym wątku?

  • 25. Data: 2014-07-22 15:24:09
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale to jest smartfon - "moze wszystko", i nigdy nie wiadomo co sie
    > przyda jutro.

    Wspułczuje Ci jaki to musi być dla Ciebie stres pakować sie na jakaś
    wycieczkę... Ile walizek bierzesz? :-)

    > No ale jak sobie wypisuje co potrzebuje, to mi wychodzi ze zaden
    > smartfon nie jest mi potrzebny !
    > I to sie nawet w duzej czesci zgadza z prawda :-)

    > No ale jak czegos nie ma, to na pewno dobrze nie dziala :-)

    Ok, ale to że coś "jest" nie znaczy od razu, że warte jest swojej ceny.

    > Ale to trzeba wiedziec co sie chce. A potrzeby sie zmieniaja.
    > Pare wymagan mam ... np latwa wymiane plikow z PC :-)

    Ciekawe... Napiszesz mi jakie pliki wymieniasz między smartfonem a pc?

    > A reszte tosmy juz dyskutowali - ajfon do d* dziala. W Polsce.

    Bo Polska to szczególny kraj ?

    > Bywa, bywa. Szczegolnie jak sie okaze ze Mercedes ma gorsza jakosc niz
    > byle KIA.

    Jasne...

  • 26. Data: 2014-07-22 15:48:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Jul 2014 13:24:09 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Wspułczuje Ci jaki to musi być dla Ciebie stres pakować sie na jakaś
    > wycieczkę... Ile walizek bierzesz? :-)

    Mam jedna - duza i dobrze spakowana. Ale dzieki temu nie ma potem
    problemu ze np wino jest, a odkorkowac sie nie da :-)

    Mowisz ze z ajfonem jak z wycieczka - nie ma sensu sie obciazac, skoro
    zawsze mozna potrzebne funkcje kupic ?
    Cos w tym jest ... tylko skad ta pewnosc ze program dodatkowej firmy
    jest dobry ?

    > Ok, ale to że coś "jest" nie znaczy od razu, że warte jest swojej ceny.

    W porownaniu z Apple to i tak za darmo dostalem :-)

    > Ciekawe... Napiszesz mi jakie pliki wymieniasz między smartfonem a pc?

    A wszystkie - zdjecia, muzyke, audiobooki, ksiazki, mapy, notatki,
    trasy, programy ...

    > Bo Polska to szczególny kraj ?

    Tak. Mamy np polski jezyk. I potem takie np Siri to zaleta czy wada ?

    > Jasne...

    Spojrz na Niemcy - pare lat produkcji dobrego golfa i nawet bogaci
    przestali sie wstydzic jazdy "autem dla ludu".

    J.

  • 27. Data: 2014-07-22 15:50:42
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-07-22 15:24, Pszemol wrote:

    > Jasne...

    http://www.3g.co.uk/PR/Oct2013/iphone-4s-wifi-overhe
    ating-with-ios-7.html
    http://iphone4s-wifi-victims.blogspot.com/

    --

    memento lorem ipsum

  • 28. Data: 2014-07-22 16:00:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Jul 2014 13:24:08 +0000 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > A co innego robisz w tym wątku?

    czyli nie potrafisz. Bo na razie to uderz w stół a czapka gore :)

  • 29. Data: 2014-07-22 19:00:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" lqjtih$6bn$...@d...me

    > iPhone to jest coś czego ludzie pragną, ale to coś niema wielu

    Wiem, że obrażanie jest teraz modne, ale nie wiem, dlaczego...
    Nie pragnę iPhone -- czy wg Ciebie nie jestem człowiekiem? ;)

    Pragnę w smartfonie -- dalmierza (mierzącego z dokładnością
    1 mm na odległość 50 metrów) i barometru. Barometry już są,
    ale w niewielu modelach; dalmierzy chyba jeszcze nie ma.

    Dalmierz -- umożliwia pomiar i odległości, i (pośrednio) wysokości,
    i szybkości... Zatem -- i powierzchni, i objętości, i czasu... ;)
    (potrzebnego na pokonanie odległości)

    Znając odległość i spadek jasności czy głośności -- możemy
    też sporo obliczyć.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2014-07-22 19:12:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" lqlgp5$qnl$...@d...me

    > a nie? po co mam targać pendrive;a skoro mam go cały czas przy sobie.

    PenFlaszka ma ogromną przewagę nad smartfonem -- można
    ją po prostu wpiąć do gniazda USB, podczas gdy smartfon
    nie ma stosownego połączenia. :) A szkoda.

    Gdyby smartfony miały stosowne wtyczki (oczywiście wsuwane
    w czeluści smartfonowe) żywot tradycyjnych penflaszek byłby
    zagrożony.

    > A wiesz, że do telefonu można wsadzić sobie kartę SD? :)

    I co z tego, skoro zazwyczaj nie można jej wyjmować w czasie
    pracy smartfonu? Nawet jeśli ją wyjmiesz -- jak ją podepniesz
    do gniazdka USB? Takie gniazdka (duże USB -- chyba A) są niemal
    wszędzie -- w laptopach, telewizorach, kserokopiarkach...

    -=-

    Być może kiedyś będą niemal wszędzie (mam na myśli: tunery TV,
    TV stacjonarne, laptopy, kserokopiarki, aparaty fotograficzne,
    radia samochodowe i domowe) szybkie (rzędu 50 MBajtów/s prawdziwego
    transferu) łącza WiFi. Wówczas smartfon rzeczywiście zastąpi PenFlaszkę.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'