  • 281. Data: 2014-07-31 09:39:44
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jul 2014 18:18:21 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > Co to znaczy "normalne"? Wczytaj się w to słowo... co ono oznacza?

    no właśnie usiłuję sie od Ciebie dowiedzieć co dla applowca jest
    normalne. Bo dla mnie normalne jest, że system kopiuje to co mu każę bez
    zaglądania do środka

    > No ale nie wypowiadaj się na temat, którego nie znasz...

    to ty się podobno znasz na tych iphoneach. A jakoś od tygodnia nie
    potrafisz odpowiedzieć na jedno proste pytanie

    > Powiedziałem parę juz razy...

    nie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 282. Data: 2014-07-31 10:13:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jul 2014 18:25:41 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > mądrej głowie dość dwie słowie

    mówisz, że trzeba Ci jeszcze bardziej łopatologicznie wyjaśnić?

  • 283. Data: 2014-07-31 14:30:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lrcrov$41c$2@dont-email.me...

    > nie

    Mówiliśmy. A że Ty nie zrozumiałeś... no cóż.

  • 284. Data: 2014-07-31 14:30:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lrcrs0$41c$3@dont-email.me...

    > to ty się podobno znasz na tych iphoneach. A jakoś od tygodnia nie
    > potrafisz odpowiedzieć na jedno proste pytanie

    > nie

    Bystry jesteś :-)

  • 285. Data: 2014-07-31 14:31:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lrctqf$41c$4@dont-email.me...

    > mówisz, że trzeba Ci jeszcze bardziej łopatologicznie wyjaśnić?

    Tak, tak... :-)))) Lekarz kazał przytakiwać :-)

  • 286. Data: 2014-07-31 17:45:33
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 31.07.2014 o 01:10, Pszemol pisze:
    /.../

    > Co to są jary? Coś, czego nie musi wiedzieć użytkownik co to "nie wie co
    > to pliki, typy, konwertery"? Ano właśnie...

    takie coś na co się klika, żeby czytać. Jak se zrobiłeś to wiesz, co to
    jest.

    > A czy oprócz tego co wymieniłeś, nie będzie też problemów z Symbianowymi
    > dzwonkami aby je ot-tak przenieść do Androida i podwiesić pod tych
    > samych rozmówców/kontakty co były podwieszone pod Symbianem?
    > A może też użytkownik musi coś więcej wiedzieć o systemie plików niż
    > tylko to, że ma "dane" i chce te "dane" przenieść? Ano właśnie...

    Jak już ma przeniesione to się wtedy martwi.

  • 287. Data: 2014-07-31 17:49:17
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 31.07.2014 o 14:30, Pszemol pisze:
    /.../

    > Bystry jesteś :-)

    Nie powiedziałeś.
    Przychodzi do ciebie gościu z nowym ajfonem i starym telefonem i prosi,
    żebyś przełożył mu kartę. Co robisz?

  • 288. Data: 2014-07-31 19:22:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > /.../

    > Nie powiedziałeś.
    > Przychodzi do ciebie gościu z nowym ajfonem i starym telefonem i prosi,

    Pytam go czemu nie poprosił o darmową usługę przeniesienia
    danych w sklepie Apple... i proszę aby mi du^H^Hgłowy nie zawracał :-P

  • 289. Data: 2014-07-31 21:43:08
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 31.07.2014 o 19:22, Pszemol pisze:
    /../
    > Pytam go czemu nie poprosił o darmową usługę przeniesienia
    > danych w sklepie Apple... i proszę aby mi du^H^Hgłowy nie zawracał :-P

    Bo kupił fona gdzieś u operatora.Czyli nędza konkretnie,. tak jak myślalem.

  • 290. Data: 2014-07-31 21:50:44
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 31.07.2014 o 19:22, Pszemol pisze:
    /../

    > Pytam go czemu nie poprosił o darmową usługę przeniesienia
    > danych w sklepie Apple... i proszę aby mi du^H^Hgłowy nie zawracał :-P

    I w sklepie mają specjalne kabelki i wiedzą, co to plik? Jakie to
    linuksiarskie