  • 11. Data: 2014-07-21 22:58:03
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 21 Jul 2014 20:23:20 +0000 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > No nie powiem Ci po co Ty miałbyś kupować, to juz sprawa indywidualna...
    > I weź pod uwage ze nie każdy jest dusi groszem wybierającym zawsze
    > najtańszą z dostępnych opcji.

    sorki ale nie jesteś wyjątkowy. jak bedę chciał kupić telefon droższy od
    tego ogryzka to nie ma problemu. Na razie nie jest wart nawet najtańszego
    androidowca :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2014-07-22 02:46:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Smieszy nas, jak sie dowiadujemy czego ten "najlepszy telefon"
    > nie ma w standardzie :-)

    A co w tym śmiesznego? Dla każdego coś innego "najlepsze".
    Co jest "najlepsze" zależy przecież od przyjętych kryteriów oceny.
    A te ma każdy z nas nieco inne, prawda?

    > Choc prawde mowiac - w Androidzie tez coraz z tym gorzej.

    > Sam mi kazales :-P

    Nic nie "kazałem", raczej proponowałem pod rozwagę.

  • 13. Data: 2014-07-22 02:48:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lqjqdh$54a$1@dont-email.me...

    > a po co miałbym kupować w czym za podstawowa funkcjonalność
    > muszę dopłacać?

    Dla Ciebie funkcja USB pendrive w telefonie to "podstawowa funkcjonalność"?
    :-)
    A to ciekawe...

  • 14. Data: 2014-07-22 03:07:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message

    > Sory, Pszemol, ale to nie jest neuralna informacja. Tak samo jak
    > informacja o tym że polska ma 158 miejce w świecie w klasyfikacji drużyn
    > piłkarskich. albo jak siedzisz w piaskownicy, i mówisz: mój tata ma
    > chryslera a ty jeździsz tramwajem.

    Ty z neutralnej informacji robisz właśnie potyczkę słowną. Ale po co?

    > iPhone to jest coś czego ludzie pragną, ale to coś niema wielu
    > funkcjonalności uważanych za podstawowe w telefonach.

    Przez kogo? Przez margines klientów na ogromnym rynku...
    Jak widać nie jest to "podstawowa funkcjonalność" bo można
    się bez niej z powodzeniem obejść.

    > Ogłaszanie że jakiś program wzbogaca iPhona o podstawową funkcjonalność
    > _na tej grupie_ jest wykopaniem topora wojennego.

    W Twojej opinii... i zupełnie nie rozumiem dlaczego.
    USB pendrive NIE JEST podstawową funkcjonalnością smartfona.
    Nie znam żadnego użytkownika dla którego ta akurat funkcja
    jest "podstawową" - nie oszukuj się, nawet dla Ciebie taką nie jest.

    > Tu niema nikogo kto jest tym zainteresowany.

    A skąd Ty to możesz wiedzieć?
    Ciebie nie interesuje temat - nie ma problemu.
    Wypowiadać się nie musisz.

    > Ba, być moze wsród właścicieli iPhona jest mniej niż 1% zainteresowanych
    > taką funkcjonalnością, bo to najzwyczajniej nie jest potrzebne. jak by
    > było komuś potrzebne, to _ktoś_ nie kupiłby iPhona.

    I tu napisałeś mądrą rzecz, ale sam chyba swoich własnych słów
    nie przemyślałeś sobie... Bo dla tych 1% była adresowana ta wiadomość.
    Jeśli oczywiście zgodzimy się z tym że jest ich tylko 1%, co przecież
    nie musi być prawdą...
    A co do wnioskowania "gdyby było potrzebne" - nie stosuj biało-czarnej,
    zero-jedynkowej logiki do czegoś co ma wiele odcieni, to duży błąd.
    Wiele cech urządzeń jakie kupujemy klasyfikujemy jako "miło byłoby
    gdyby było, ale jak nie ma to nieszczęścia nie będzie". Teraz jaśniej? :-)

  • 15. Data: 2014-07-22 03:08:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lqjusr$54a$4@dont-email.me...

    > sorki ale nie jesteś wyjątkowy.

    Wyjątkowy nie jestem? :-) A to Ci dopiero... :-)

    > jak bedę chciał kupić telefon droższy od tego ogryzka to nie ma problemu.
    > Na razie nie jest wart nawet najtańszego androidowca :)

    Masz monopol na decydowanie co jest warte i ile ale na szczęście tylko
    dla siebie, nie dla innych :-))

  • 16. Data: 2014-07-22 10:24:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 19:46:57 -0500, Pszemol napisał(a):

    > A co w tym śmiesznego? Dla każdego coś innego "najlepsze".
    > Co jest "najlepsze" zależy przecież od przyjętych kryteriów oceny.
    > A te ma każdy z nas nieco inne, prawda?

    Najlepszy telefon powinien byc "wszystkomajacy", zeby nie musiec
    dobierac kryteriow :-)

    > Nic nie "kazałem", raczej proponowałem pod rozwagę.

    Ale nie ostrzegles o takiej drobnej wadzie :-)

    J.

  • 17. Data: 2014-07-22 13:08:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 21 Jul 2014 20:08:24 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > Wyjątkowy nie jestem? :-) A to Ci dopiero... :-)

    > Masz monopol na decydowanie co jest warte i ile ale na szczęście tylko
    > dla siebie, nie dla innych :-))

    a w życiu. Nikomu nie narzucam na co wydaje swoje pieniądze. Co nie
    zmienia tego, że mogę się pośmiać :)

  • 18. Data: 2014-07-22 13:09:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 21 Jul 2014 19:48:17 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > Dla Ciebie funkcja USB pendrive w telefonie to "podstawowa
    > funkcjonalność"? :-)
    > A to ciekawe...

    a nie? po co mam targać pendrive;a skoro mam go cały czas przy sobie. A
    wiesz, że do telefonu można wsadzić sobie kartę SD? :)

  • 19. Data: 2014-07-22 14:08:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lqlgnu$qnl$1@dont-email.me...

    > a w życiu. Nikomu nie narzucam na co wydaje swoje pieniądze.
    > Co nie zmienia tego, że mogę się pośmiać :)

    Śmiać się oczywiście możesz, śmiech w końcu to samo zdrowie...
    Z tym że śmiejąc się z kogoś dokonującego innych wyborów niż
    Ty demaskujesz brak zrozumienia że każdy z nas ma inne kryteria
    oceny sprzętu i inne sumaryczne oceny tego co jest DLA NIEGO
    najlepsze czy DLA NIEGO warte wydania kasy lub niewarte.
    Dla Ciebie więcej warte może być jeśli sprzęt ma 1000 funkcji
    za niewielką cenę - dla innego może być cenniejsze że smartfon
    ma bardzo dobry, czytelny na zewnątrz w słońcu ekran, a to że
    nie można go w roli pendrive za 20zł używać jest bez znaczenia
    bo pendrajwów ma w kieszeni kilka do wyboru do koloru.

  • 20. Data: 2014-07-22 14:11:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lqlgp5$qnl$2@dont-email.me...

    > a nie?

    No dla mnie, na ten przykład, nie. :-) Dziwi Cię to?

    > po co mam targać pendrive;a skoro mam go cały czas przy sobie.

    Ano choćby dlatego, że nie każdy smartfon na rynku ma wszystkie
    funkcje i dodatkowo nie każda funkcja w smarfonie działa w każdym
    smartfonie tak samo dobrze. Każdy więc wybór smartfona to wybór
    pomiędzy kilkoma-kilkanastoma funkcjami które dla konkretnego
    użytkownika mają duże znaczenie a reszta rzeczy schodzi na 2, 3 plan.

    > A wiesz, że do telefonu można wsadzić sobie kartę SD? :)

    A wiesz, że nie do każdego? I pewnie zagadką dla Ciebie wielką będzie
    to, że miliony ludzi na świecie kupuje różne smartfony bez takiej opcji
    a inne miliony ludzi, mimo że kupiły smartfona z taką funkcją, nigdy jej
    nie użyją. Dziwne, nie? :-)