    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Date: Tue, 22 Jul 2014 07:08:17 -0500

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lqlgnu$qnl$1@dont-email.me...

    > a w życiu. Nikomu nie narzucam na co wydaje swoje pieniądze.
    > Co nie zmienia tego, że mogę się pośmiać :)

    Śmiać się oczywiście możesz, śmiech w końcu to samo zdrowie...
    Z tym że śmiejąc się z kogoś dokonującego innych wyborów niż
    Ty demaskujesz brak zrozumienia że każdy z nas ma inne kryteria
    oceny sprzętu i inne sumaryczne oceny tego co jest DLA NIEGO
    najlepsze czy DLA NIEGO warte wydania kasy lub niewarte.
    Dla Ciebie więcej warte może być jeśli sprzęt ma 1000 funkcji
    za niewielką cenę - dla innego może być cenniejsze że smartfon
    ma bardzo dobry, czytelny na zewnątrz w słońcu ekran, a to że
    nie można go w roli pendrive za 20zł używać jest bez znaczenia
    bo pendrajwów ma w kieszeni kilka do wyboru do koloru.