  • 161. Data: 2014-07-28 19:36:11
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 19:18:53 +0200, Marek napisał(a):
    > On Mon, 28 Jul 2014 18:43:53 +0200, "J.F."
    > A po co na coś udawać? Ostatecznie jest media server a dla upartych
    > smbserver. Są też aplikacje typu wifishare, gdzie po stronie klienta
    > wystarczy zwykła przeglądarka.

    To wszystko protezy dobrego rozwiazania.

    > W Mac os x działa bez root,

    Jakbym mial Maca, to bym se kupil ajfona :-)

    >w linuxie można podać port do smbclient

    Mieso podrozalo ? Ale lokomotywy stanialy :-)

    J.

  • 162. Data: 2014-07-28 19:37:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message

    > Nie wymieni.
    >
    > 1. Dane zajmują ok 1.4 giga po spakowaniu i są to zdjęcia, filmy, pdfy i
    > doce głównie. Zrobione na poprzednim fonie bądź wykorzystywane tam.

    Ale to jest jednorazowa operacja na domowym komputerze
    przy wymianie telefonu a nie scenariusz o którym mówiliśmy,
    czyli spotkanie ad hoc na przygodnym komputerze...

    > Sytuacja:
    > 1. user coś tam pomieszał wpisując dane do app store i nie działa.

    Co to znaczy nie działa? To niech odmiesza co wpisał i będzie działać.
    Znowu stwarzasz SZTUCZNE problemy?

    > 2. Masz do dyspozycji przygodny komputer z czytnikiem kart pamięci.
    > 3. Dostęp po kablu bądź wifi.
    > 4. Safari nie chce ściągnąć zipa 1.4giga i zapisać.

    Safari? A co safari ma do zipa?

  • 163. Data: 2014-07-28 19:38:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No jest tylko Safari. Skąd wezmę inne narzędzie?
    > Apple Store nie działa, bo coś jest popierniczone z danymi dostępowymi.

    To zacznij od naprawy tego zamiast płakać i szukać innych sposobów.

  • 164. Data: 2014-07-28 19:40:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale poprzedni telefon to ajfon i nie ma trybu karty pamieci :-)
    > A trybu iTunes host tez pewnie nie ma :-)

    Przegranie zdjęć i filmów z iPhone to naprawdę żaden problem.
    Ile razy to trzeba tu powtarzać?

  • 165. Data: 2014-07-28 19:43:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie denerwuj mnie bo to problem realny

    Wzbudzasz śmiech i politowanie.

  • 166. Data: 2014-07-28 19:51:27
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/28/2014 3:53 AM, AL wrote:

    > Jest to kolejny gwozdz do tego, ze ten pomysl jest dla (tu przepraszam
    > za okreslenie) arogantow muzycznych, ktorzy wciaz sami nastawiaja sie
    > papke medialna/muzyczna.
    > Moze w spoleczenstwie 'zahukanym' to przechodzi - ja sie wypisuje z tego
    > pseudo nowoczesnego nurtu.

    to jest ten właśnie problem, którego, ty jak jeszcze paru innych w tym
    wątku nie jesteś w stanie ogarnąć. najwyraźniej, taka dystrybucja
    rozrywki nie jest dla ciebie. jest wolność wyboru, a właściwie
    konieczność jego dokonywania. nie podoba się, nie czujesz się
    komfortowo, to się wypisz, nie używaj danego produktu. o co chodzi?
    naprawdę masz takie ciśnienie, żeby wyrazić swoją negatywną opinię? to
    oczywiście dziś bardzo modna postawa, szczególnie jak udowodniłeś tym
    postem, niewiele wiesz, w sprawie w której się wypowiadasz, ale ty
    podobno jesteś przeciwnikiem mód wszelakich. <rs>

  • 167. Data: 2014-07-28 19:56:11
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 19:35, Pszemol pisze:
    /.../

    > Ale skąd wziąłeś 1.4 giga?

    Tyle zajęło po spakowaniu

  • 168. Data: 2014-07-28 19:58:33
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 19:37, Pszemol pisze:
    >/.../
    >
    > Ale to jest jednorazowa operacja na domowym komputerze

    I jednorazowo nie da się.

    > przy wymianie telefonu a nie scenariusz o którym mówiliśmy,
    > czyli spotkanie ad hoc na przygodnym komputerze...

    Dlaczego na domowym? Akurat ni ma domowego

    > Co to znaczy nie działa? To niech odmiesza co wpisał i będzie działać.
    > Znowu stwarzasz SZTUCZNE problemy?

    A wie co?

    > Safari? A co safari ma do zipa?

    Nie ściaąa, przecież mówię

  • 169. Data: 2014-07-28 20:15:39
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 19:38, Pszemol pisze:
    /.../

    > To zacznij od naprawy tego zamiast płakać i szukać innych sposobów.
    A po co?

  • 170. Data: 2014-07-28 20:41:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Jul 2014 12:38:32 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message

    > To zacznij od naprawy tego zamiast płakać i szukać innych sposobów.

    przecież podobno bez appstore'a działa? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?