  • Data: 2014-07-31 05:15:11
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/30/2014 2:32 PM, AL wrote:

    > dodaj mnie do swojego KF'u (dobrodziejstwo nowych technologii)-
    > przynajmniej nie bedziesz tak idiotycznie odpowiadał ;)
    > Dzieki z góry.

    mam nadzieję, że pozwolisz, mi decydować, kogo będę dodawać do mojego
    KFa, a ta jest akurat ostatnia grupa, na której cie jeszcze w nim nie
    ma, tylko dlatego, ze swoimi postami przypominasz mi jakim nie byc na
    starość. ale że moja tolerancja na brak ogłady ma swoje granice, to
    pewnie i na tej grupie też na tym się skończy. <rs>