  • Data: 2014-07-28 19:51:27
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/28/2014 3:53 AM, AL wrote:

    > Jest to kolejny gwozdz do tego, ze ten pomysl jest dla (tu przepraszam
    > za okreslenie) arogantow muzycznych, ktorzy wciaz sami nastawiaja sie
    > papke medialna/muzyczna.
    > Moze w spoleczenstwie 'zahukanym' to przechodzi - ja sie wypisuje z tego
    > pseudo nowoczesnego nurtu.

    to jest ten właśnie problem, którego, ty jak jeszcze paru innych w tym
    wątku nie jesteś w stanie ogarnąć. najwyraźniej, taka dystrybucja
    rozrywki nie jest dla ciebie. jest wolność wyboru, a właściwie
    konieczność jego dokonywania. nie podoba się, nie czujesz się
    komfortowo, to się wypisz, nie używaj danego produktu. o co chodzi?
    naprawdę masz takie ciśnienie, żeby wyrazić swoją negatywną opinię? to
    oczywiście dziś bardzo modna postawa, szczególnie jak udowodniłeś tym
    postem, niewiele wiesz, w sprawie w której się wypowiadasz, ale ty
    podobno jesteś przeciwnikiem mód wszelakich. <rs>