  • Data: 2010-09-28 20:53:52
    Temat: Re: USB Wi-fi LG AN-WF100 do telewizora LG 42LE5500
    Od: "Witek 'mixol'" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użyszkodnik roxy zameldowany pod adresem k...@o...pl uprzejmie doniósł w
    piśmie news:i7tclc$mfu$1@news.onet.pl :
    > Przepraszam - ma być oczywiście "wyżej" :-)
    > Zapomnialem jeszcze o jednym pytaniu.
    > Czy obydwa porty USB w w/w modelach telewizorów są równorzędne? tzn czy
    > obojętne jest do ktorego podlącze pendrive'a czy np. karte wifi? A może
    > jedno z nich jest wyłącznie do celów serwisowych?

    Witam

    Probowalem podpiac do 42LE5500 karty TP-LINK oraz PENTAGRAM, niestety
    pojawia sie komunikat "Urzadzenie USB nieobslugiwane", tak wiec
    wykorzystalem podlaczenie po ethernecie. Jesli chodzi o numer portu USB, to
    nie ma znaczenia - podpinalem do obydwu pendrive'y jak i przenosny HDD - nie
    bylo problemow z odtwarzaniem filmow. Co do Netcastu - jestem zawiedziony.
    Na naszym rynku jest dostep tylko do 3 serwisow - youtube, picassa oraz
    accuweather. Ten sam telewizor oferowany na inne rynki ma znacznie wiecej
    uslug sieciowych. Otwarta tez jest kwestia Skype'a - w opisie telewizora
    jest zaznaczone, ze obsluguje wideokonferencje, niestety nawet na stronie
    producenta brak jakichkolwiek szczegolow, w tym kwestii sprzetu (kamery z
    mikrofonem) do podlaczenia do telewizora. Tymczasem np. Panasonic podpisal
    umowe z IPLA i nowe telewizory w VieraCast maja dostep do materialow video z
    IPLA

    --
    pozdrawiam
    Witek 'mixol'