  • Data: 2009-08-18 13:13:37
    Temat: Re: USB -> RS232 TTL
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Micha? Lankosz schrieb:

    > 2. FT232RQ wsadzony do wtyczki USB-A
    > Wola?bym to drugie ze wzgledu na dobre wsparcie je?li chodzi o sterowniki
    > pod Windows (XP chyba posiada lub potrafi sam ?ci?gn?ae). Tylko nie wiem, czy
    > da sie kupiae lutowalne wtyki USB z odpowiedni? ilo?ci? na tego scalaka w
    > obudowie QFN no i ma?? cienk? p?ytke pod niego.

    Da się. Co prawda trudno kupić wtyczkę, gdzie od razu pasuje, ale ja
    kupuję normalne rozbieralne wtyczki i odcinam trochę plastik, by płytkę
    wpasować. Płytki mam z laminatu 8x12x0.5. Używam tego tylko w trybie bit
    bang i normalnie nie lutuję RS232, ale mam taką możliwość, bo zostawiłem
    pady do podłączenia się. Gotowy projekt z płytką z samym RS232 TTL był z
    zeszłym roku w niemieckim Elektorze.

    Waldek