  • 41. Data: 2016-03-06 14:23:03
    Temat: Re: USB Power Pack z wbudowanym ogniwem słonecznym
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 4 Mar 2016 19:35:36 +0100, JaNus <bez@adresu> wrote:

    >Ale raczej nie chodzi o to, aby "nasypać w aku do pełna", a jedynie
    >_awaryjnie_ zasilić go na tyle, by dokończyć rozmowę,
    [...]
    >2. Aby dał cokolwiek, to trzeba go umieścić w nasłonecznoinym miejscu
    >i... co? Pilnować aby nikt nie ukradł? Śmiechu warte.

    Ja używam tego np na plaży, gdy korzystam z telefonu to na bieżąco
    sobie doładowuje. Ale fakt że najlepiej ten powerbank naładować z 230V
    a solarne ogniwo traktować jako dodatek ekologiczny ;)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 42. Data: 2016-03-06 15:11:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Oba mają po 0.08% soku malinowego. I kto tu kogo robi w bambuko, Panie
    > Pszemol?

    No przykre, fakt.

  • 43. Data: 2016-03-06 15:14:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "WAM" <n...@n...nopl.pl> wrote in message

> [...]
    > sobie doładowuje. Ale fakt że najlepiej ten powerbank naładować z 230V
    > a solarne ogniwo traktować jako dodatek ekologiczny ;)

    Tylko szkoda że projektant postanowił machać LEDami
    w czasie ładowania ze słońca, co obniża skuteczność ładowania.

  • 44. Data: 2016-03-06 15:22:12
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-06 o 02:26, Pszemol pisze:

    > O tak? A po czym poznajesz? :-)
    >
    > Z moim zegarem systemowym jest wszystko
    > w porządku ale być może Twój czytnik nie radzi
    > sobie ze strefami czasowymi? Bo ja wysyłam ze
    > strefy czasowej Greenwich -6 a Ty jesteś w +1.

    :O - A gdzie też to dobre bogi Cię zagnały?

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 45. Data: 2016-03-06 15:36:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JaNus" <bez@adresu> wrote in message

    > :O - A gdzie też to dobre bogi Cię zagnały?

    Jakieś pół godziny jazdy autem na zachód od Chicago.

    p.s. dobre bogi czy długie nogi?

  • 46. Data: 2016-03-06 16:13:29
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-06 o 09:49, J.F. pisze:
> [...]

    Na to nie wpadłem, a powinienem był. Szkoda jednak świetnej marki, i
    utraconej reputacji. Dodam, że sam dałem się nabrać. Onegdaj, gdy
    kupiłem-bo-się-namyśliłem, to wybierając "co" - spojrzałem na skład, a
    ten był OK. No to później już kupować zacząłem bez czytania. Pod wpływem
    tu-dyskusji zerkam na flaszkę _oryginalnego_ Herbapolu (za 6 zeta), i
    widzę, że zostałem nabity w butelkę (0,33), bo tej maliny jest parę...
    promili! Tak jak piszecie. No to teraz będę musiał czytać za każdym razem.

    Dziwne, że żaden (nawet jakiś "dbały o jakość") z tych rozpączkowanych
    Herbapol-i, nie wyróżni się od innych, pisząc np. "nowosądecki" - pod
    nazwą firmy. Czyżby żadnemu nie zależało? No to chyba "rżną głupa"...
    wszystkie!

    > Herbatka malinowa wyglada uczciwie
    > http://www.herbapol.com.pl/produkt/malina
    > ... no chyba, ze to wysuszone resztki po wyciskaniu soku :-)

    Może i tak? Wyciskają sok, który sprzedają w cenie b. wysokiej, z
    zaznaczeniem, że stuprocentowy. A "resztki roślinne" po wyciśnięciu -
    zasypują cukrem, i wypiekają w 99 st. Celsjusza, aż dobrze "naciągnie"
    napar. I ładują ten "ekstrakt" do soków tańszych.

    > Ale juz tu malin malo
    > https://www.doz.pl/apteka/p52601-Herbata_malinowa_fi
    x_Herbapol_Krakow_3_g_20_szt

    > A widzialem takie, gdzie bylo "liscie malin 0.5%", zas piekny kolor
    > pochodzil z buraka ...

    Ktoś już tu napisał, że "burak jest zdrowy". No ale ja bym wolał, abym
    to JA wy-zdrowiał, a nie każdy burak z zarządu Herbapolu 8>

    A tak z innego końca:
    może by temat malin, baaardzo widać interesujący - wydzielić w nowy
    wątek, bo z power-packiem wspólnego zbyt wiele nie ma 8>

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 47. Data: 2016-03-06 16:24:41
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Tylko szkoda że projektant postanowił machać LEDami
    > w czasie ładowania ze słońca, co obniża skuteczność ładowania.

    Ta... a myślisz, że bez tego ktoś przecietny by wziął? A tak jest bajer i
    leszcze na to lecą, bo fajniutko miga. Zaś ktoś, komu nie jest obce pojęcie
    "bilans energii", to ręce załamuje nad takim marnotrawieniem.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 48. Data: 2016-03-06 16:29:06
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > No przykre, fakt.

    I, jak wspominałem, najgorszy ból jest w tym, że prawdziwego soku malinowego
    nie uświadczysz. Uzbieram na zakup, tylko niech on po prostu będzie.
    Kiedyś, nasze babcie, jak leżeliśmy przeziębieni w łóżku, serwowały nam sok
    malinowy z herbatą, czy co tam było. I jakoś to nas kurowało podobno. A taki
    fałszywy sok, co malinowy jedynie udaje, pomoże?
    Wiem o efekcie placebo, ale mnie chodzi o rzeczywiste działanie.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 49. Data: 2016-03-06 21:37:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Zostawiasz grzecznie cytat a jak nie to do domu.

    Idź do domu.
    ---
    Chyba nie ogarniasz

  • 50. Data: 2016-03-07 00:45:32