  • 21. Data: 2016-03-05 15:17:39
    Temat: Re: USB Power Pack z wbudowanym ogniwem słonecznym
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    JaNus napisał(a) :

    > Kupuję najchętniej Herbapolu (to nie krypto, to reklama
    > pełną... gębą :D i widzę, że jest skład taki, jak trzeba, i smak,
    > kolor,

    A teraz antyreklama :-)
    Herbapol, a jakże, sprzedaje też sok o nazwie "Malina". Z malinką na
    etykiecie. W składzie znajdziesz jakieś 0.3% soku malinowego. Reszta
    to kolorowe śmiecie.
    I ludzie łapią się na to.

    > działanie - też.

    Efekt placebo? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 22. Data: 2016-03-05 15:20:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > Herbapol, a jakże, sprzedaje też sok o nazwie "Malina". Z malinką na
    > etykiecie. W składzie znajdziesz jakieś 0.3% soku malinowego. Reszta to

    Herbapol, twierdzisz, sprzedaje dwa RÓŻNE soki "Malinowe"?

    > Efekt placebo? ;-)

    Tak jak skóra bobra :-)

  • 23. Data: 2016-03-05 15:23:48
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Pszemol napisał(a) :

    > Herbapol, twierdzisz, sprzedaje dwa RÓŻNE soki "Malinowe"?

    A widzisz? Też się złapałeś przez oszusta. Tak, herbapol to oszust.
    Bazując na renomie, jaką kiedyś miał sprzedaje takie g...

    Zważ, że nie napisałem "sok malinowy" tylko "sok >Malina<"
    Gdzie nazwą własną jest słowo "Malina". I na to łapią się ludzie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 24. Data: 2016-03-05 16:07:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A widzisz? Też się złapałeś przez oszusta.

    Nie, nie złapałem się, chyba tej kategorii produktów od dawna nie kupuję.
    Czy mówimy o takich gęstych syropach w szklanych butelkach?
    Mam wrażenie że tam jest już tylko smak a wartości odżywcze dawno
    już wytracone przez przemysłowe przetwarzanie, zagęszczanie itp.

    Jak kupuję soki owocowe to przeważnie są to soki pomarańczowy
    lub pomarańczowy z mango - świeżo wyciskane, nie z koncentratu.
    Jak mam ochotę na sentymentalną nutkę polskich smaków to zdejmuję
    z półki sok z czarnej porzeczki, Horteksu. Ale ten chyba sporo słodzony.
    Albo napój jabłko+mięta :-) W polskich sklepach spożywczych w rejonie
    Chicago występują takie popularne produkty.

    > Tak, herbapol to oszust. Bazując na renomie, jaką kiedyś miał sprzedaje
    > takie g...

    Nie przesadzaj z tym oszustem - przecież skład jest podany.

    > Zważ, że nie napisałem "sok malinowy" tylko "sok >Malina<"
    > Gdzie nazwą własną jest słowo "Malina". I na to łapią się ludzie.

    Zauważyłem co napisałeś, ale proszę o potwierdzenie,
    czy rzeczywiście Herbapol sprzedaje dwa różne soki malinowe.

  • 25. Data: 2016-03-05 16:31:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Pszemol napisał(a) :

    > Nie przesadzaj z tym oszustem - przecież skład jest podany.

    Pisano wyżej - kto z klientów czyta skład? Renomowanego (dawno dawno
    temu) producenta.

    > Zauważyłem co napisałeś, ale proszę o potwierdzenie,
    > czy rzeczywiście Herbapol sprzedaje dwa różne soki malinowe.

    Czytaj uważnie! Nie 2 soki malinowe, tylko
    1. Sok Malinowy
    2. Sok Malina

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 26. Data: 2016-03-05 17:10:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pisano wyżej - kto z klientów czyta skład?
    > Renomowanego (dawno dawno temu) producenta.

    No ale jeśli ktoś nie czyta to niech obwinia siebie a nie kłamie o
    oszustwach.

    > Czytaj uważnie! Nie 2 soki malinowe, tylko
    > 1. Sok Malinowy
    > 2. Sok Malina

    Czytam uważnie.
    Napisałem malinowe - z znaczeniu "o smaku malinowym".

  • 27. Data: 2016-03-05 18:22:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Pisano wyżej - kto z klientów czyta skład?
    > Renomowanego (dawno dawno temu) producenta.

    No ale jeśli ktoś nie czyta to niech obwinia siebie a nie kłamie o
    oszustwach.
    ---
    A słowo sok w "Sok Malina" co oznacza ? A te maliny na opakowaniu ? Będziesz
    stary (albo po prostu zmęczony) i kto Ci to przeczyta ?

> [...]
    > 2. Sok Malina

    Czytam uważnie.
    Napisałem malinowe - z znaczeniu "o smaku malinowym".
    O czym Ty ? Malinowe to malinowe, a o smaku to o smaku.

  • 28. Data: 2016-03-05 19:05:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Nie opowiadaj pierduł. O zabudowaniu baterii zdecydowała przewaga
    > ilościowa użytkowników nie potrzebujących dodatkowego zasilania nad
    > potrzebującymi w tym te wszystkie powody techniczne. Zupełnie inną
    > kwestią jest czy dla potrzebujących lepsza jest wymienna bateria czy
    > powerpack. Zasadniczo ... bateria nie wyklucza powerpacka, więc jest pod
    > każdym względem lepsza, ale nie ... zawrócisz kijem rzeki. I istotnie
    > można uznać, że powerpack (czy inne zasilanie na kabelku) jest jakimś
    > rozwiązaniem problemu braku wymiennej baterii.

    Wymienna bateria NIE jest pod KAŻDYM względem lepsza
    ---
    Źle to określiłem, ona po prostu rozwiązuje wszystkie problemy a Ty je
    stwarzasz.

    i już opisałem szczegółowo wady takiego rozwiązania.
    ---
    Możesz powtórzyć ?

    Nie będę się powtarzał.
    ---
    Zostawiasz grzecznie cytat a jak nie to do domu.

  • 29. Data: 2016-03-05 20:39:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:nbf4kk$feh$1@mx1.internetia.pl...
    > No ale jeśli ktoś nie czyta to niech obwinia siebie a nie kłamie o
    > oszustwach.
    > ---
    > A słowo sok w "Sok Malina" co oznacza ? A te maliny na opakowaniu ?

    Z tego co się orientuje są jakieś prawne przepisy limitujące
    wizerunek owoców na opakowaniu jeśli produkt owoca nie zawiera...
    Sugerujesz, że Herbapol bezkarnie łamie prawo?

    > Będziesz stary (albo po prostu zmęczony) i kto Ci to przeczyta ?

    Lupę do sklepu przynoś... :-)

  • 30. Data: 2016-03-05 20:40:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:nbf74t$nuc$1@mx1.internetia.pl...
    > Zostawiasz grzecznie cytat a jak nie to do domu.

    Idź do domu.