  • Data: 2016-03-06 07:43:54
    Temat: Re: USB Power Pack z wbudowanym ogniwem słonecznym
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. napisał(a) :
    > Przede wszystkim - Herbapoli jest obecnie 5 do 8.
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Herbapol

    Mnie jako gościa, który wchodzi do sklepu i chce kupić sok firmy
    kiedyś dobrej, nie interesuje ile jest tych Herbapoli. Każdy z nich
    ma teraz etykietkę "oszust"

    > I kazdy moze sobie dowolne produkty robic, albo markowac, albo marke
    > sprzedac.
    >
    > http://www.herbapol.com.pl/produkt/malina-4
    > http://www.herbapol.com.pl/produkt/malina-7
    > http://www.herbapol.com.pl/produkt/malina-6

    Te dwa ostatnie, to "Malina Max" i "Malina Max Premium". Nie Aronia
    Max, tylko Malina Max. Słowo "Max" sugeruje, że tej maliny jest tam
    ekstremalnie dużo. Może nawet i maksymalnie, czyli sama malina. A
    jeszcze dodatek słowa "Premium" to już miód malina. A tak naprawdę
    tu się zgina u pingwina. Oba mają po 0.08% soku malinowego. I kto tu
    kogo robi w bambuko, Panie Pszemol?

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1