  • Data: 2010-06-27 13:22:55
    Temat: Re: USB 3 na śledziu do PCI
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "aaaa" 4c268f63$0$17100$6...@n...neostrada.pl

    > Ja tam mam kilka dyskow 2,5 na USB i wszystkie osiagaja do 30 MB/s, ale jeden-
    uwaga- 40 MB/s.
    > Ten szybki to PQI.

    Masz HDDTurbo? Jeśli masz, może podzielisz się numerkiem? Ja kupiłem PQI,
    aby mieć HDDTurbo, ale wewnątrz opakowania nie było numerka do HDDTurbo. :)

    > Goly wyciaga 30 MB/s w HD Tune, ale po zainstalowaniu programu TurboHDD- HDTune
    pokazuje wlasnie 40 MB/s.

    No właśnie. Więc może podziel się numerkiem do HDDTurbo. :)
    Ja tylko po to kupiłem PQI (droższy od Transcenda) aby mieć ten numerek.
    Sprzedawca wypiął się na mnie tuż po kupnie. :)

    > Moze mi to ktos wytlumaczyc? Jakis ten program magiczny jest? Program dziala tylko
    z tym PQI- innych nie obsluguje.

    Obsługuje, obsługuje!!! Wewnątrz PQI mam Fujitsu. Wewnątrz Transcenda -- też. :)

    A co robi? Moim zdaniem może kompresować i dekompresować w locie, ale nie musi tak
    być. :)
    Nigdy tego nie uruchomiłem, więc trudno mi cos powiedzieć. :)

    > Same dyski (nie na USB) to by pewnie wiecej wyciagnely, bo w laptopie mam dysk 2,5"
    i wyciaga do 70 MB/s a te na USB sa niegorsze
    > parametrami.

    Są jeszcze szybsze. Ja chcę do notebooka kupić błyska Seagate. :)

    http://www.morele.net/komputery/notebooki/dyski-2-5-
    i-mniejsze-155/,,,,,,,p,0,,11324o420714,10023o387824
    ,5522o321226,5523o321180,5531o321188,/

    > A tak swoja droga to jak to jest, ze USB 2.0 ma niby 480 Mbit (czyli 60 MB/s), ale
    takich predkosci nie wyciaga?

    Bo obciąża CPU i po prostu tak ma. :)
    USB nie jest dobrym interfejsem...

    > Na kazdy bajt danych dorzucany jest bajt kontrolny? Jesli tak to inzynierow, ktorzy
    to zaprojektowali nalezy wylac bo jest to
    > chyba najgorszy protokol danych jaki istnieje.

    Nie wiem, ile jest bajtów dodatkowych w USB. Zawsze jest ich cała masa. :)

    M$ nigdy nie budował niczego doskonałego, a USB jest dziełem M$. :)
    FW jest szybszy, choć teoretycznie ma tylko 400 Mb/s -- któryś FW, bo jest ich wiele.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'