    From: "4CX250" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: USART w atmega - pytanie
    Date: Sat, 9 Apr 2011 00:02:18 +0200

    Uzytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisal w wiadomosci
    news:innvsl$pgq$1@news.onet.pl...
    > Uzytkownik "4CX250" <t...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Ale z twojego punktu widzenia co to za róznica?
    > Przyklad z programowania obiektowego, masz jakis obiekt, masz jakies
    > metody których uzywasz. Ale wazny dla Ciebie jest tylko to co tam
    > wrzucisz na wejscie i jaki uzyskasz skutek. To w jaki sposób
    > uzyskujesz ten skutek, to problem osoby piszacej klase. Co wiecej
    > wcale nie jest powiedziane, ze zawsze bedzie sie to odbywalo tak
    > samo, wazne jest tylko to aby wejscie i wynik dzialania byl zgodny z
    > oczekiwaniami.

    Sprawa sie juz wyjasnila. W sumie sprawca zamieszania bylem ja gdyz
    najpierw myslalem ze to tylko UDR a potem
    przekonalem sie ogladajac rysunki ze nie tylko ale nie zmienilem
    "zeznan" i wyszlo co wyszlo.
    Oczywiscie dla mnie jest to bez róznicy. Chodzilo tylko o zasade co do
    nazwania jakiegos fragmentu funkcjonalnego w atmedze
    aby ta nazwa byla adekwatna do sprawowanej funkcji:)
    Nie mniej jednak dyskusja byla dla mnie pozyteczna gdyz bez poruszenia
    tego tematu nie przeanalizowalbym szczególowo tego dziala datasheeta
    :) po to aby wyjasnic zagadke rejestrów UDR oraz przesuwnego.
    Co do samego programu to dziala od poludnia juz po pierwszym czytaniu
    datasheeta. Wszystko mi ruszylo i mam komunikacje GPSa z atmega.

    Marek