  • 231. Data: 2014-07-10 14:21:21
    Temat: Re: US dziala.
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Mnie nie musisz prosić - ja to mam tak naprawdę w dupie - po prostu
    > ciekawy jestem co na to US?

    Zawsze mozesz napisac do US o interpretacje albo zapytac kolezanki
    z sasiedniego pokoju ;-)

    > NIe - to że najpeirw sugerujesz, że jeździsz służbowo bez ciuchów a
    > potem zmieniasz zdanie;)

    Nadal nie widze zwiazku? Rozjasnil bo bardzo bym chcial sie dowiedziec
    co Toba kieruje ;-)

    > Dobra - EOT

    Eeee, tak szybko?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 232. Data: 2014-07-10 15:30:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-10 14:18, masti wrote:

    > no właśnie dlaczego? Wskażesz przepis, który mówi, że nie mogę służbowo
    > jeździć litrowym motocyklem?

    Wskaż przepis, że facet nie może chodzić po ulicy w różowym kapeluszu. A
    jednak dziwne...

    EOT

  • 233. Data: 2014-07-10 15:32:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Jul 2014 15:30:23 +0200 osobnik zwany Shrek napisał:

    > Wskaż przepis, że facet nie może chodzić po ulicy w różowym kapeluszu. A
    > jednak dziwne...
    >
    > EOT

    wymiękłeś? Jaki jest podatek od chodzenia w różowym kapeluszu?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 234. Data: 2014-07-10 16:01:16
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2014-07-10 14:18, masti pisze:

    > no właśnie dlaczego? Wskażesz przepis, który mówi, że nie mogę służbowo
    > jeździć litrowym motocyklem?

    ale urzędasy nie opierają swoich decyzji o przepisy tylko "widzimisię"

    Jak uzna, że jesteś oszust bo masz motocykl to już po tobie.

    Sam zobacz: 2 rzędy siedzeń ma ? ma. Więc odliczenia VATu nie ma ;P

    Icek

  • 235. Data: 2014-07-10 16:07:08
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > nie wierze, ze osoba, ktora ma tylko auto sluzbowe (osobowe) i nie ma
    > auta prywatnego, wykorzystuje to auto sluzbowe w 100% TYLKO do
    > dzialalnosci firmy.

    mam auto służbowe. Wykorzystuje je tylko w pracy. Ale w czasie dnia
    jadąc do klienta zatrzymuję się na orlenie po hotdoga, albo w biedronce
    po dobre parówki, albo w innej stonce po pieczonego kurczaka.

    Czy to jeszcze wykorzystanie służbowe ?

    A jak jestem na robocie i muszę jechać do toalety. Pracodawca nie
    zapewnił toytoya. Wsiadam w auto i gnam kilometr do mcdonalda. Czy to
    jeszcze użytek firmowy ? Czy już prywatny ?

    A jak zimą jest mi zimno i odpalam silnik podczas przerwy śniadaniowej
    żeby się ogrzać, albo latem jak mi gorąco podczas tej samej przerwy się
    chłodzę. Czy to użytek firmowy ? Czy już prywatny ?

    > Najlepiej, gdyby auta sluzbowe mialy inne tablice rejestracyjne (patrz
    > np. Czechy, Dania) - wowczas by sie okazalo jak duzo wypasnych fur na
    > naszych drogach to auta wlasnie sluzbowe (i nie oklejone emblematami
    > firmowymi).

    i co widzisz takie oklejone auto pod biedronką. Dzwonisz do US że ktoś
    VAT odlicza ? Czy co wtedy zrobimy zakaz wjazdu firmowych rejestracji na
    parking pod biedronką ?

    A jak zaparkujesz na parkingu supermarketu bo jedziesz do nich z
    serwisem albo dostawą. To co mandat ? W końcu firmowe auto na parkingu
    supermarketu ! - przestępstwo !

    Icek

  • 236. Data: 2014-07-10 16:09:04
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > No i nalepkę na szybie z ubezpieczeniem <rotfl>

    i prawo jazdy na gume do żucia żeby było pewne, że autoryzowany
    pracownik podjechał. A najlepiej notarialnie poświadczony odpis umowy o
    prace

    Icek

  • 237. Data: 2014-07-10 16:19:09
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-07-10 16:07, Icek wrote:

> [...]
    > żeby się ogrzać, albo latem jak mi gorąco podczas tej samej przerwy się
    > chłodzę. Czy to użytek firmowy ? Czy już prywatny ?

    nie mowie o takich bzdetach jak zatrzymanie sie na stacji bo chcesz siku
    i przy okazji zjesz hotdoga.

    Mowie o sytuacjach patologicznych:
    zobacz ile aut sluzbowych jest z rodzinami na wakacjach.
    Moi znajomi wrecz sie chelpia, ze biora sluzbowe auto na wakacje (bo
    wieksze, bo taniej, ...)

> [...]
    >
    > A jak zaparkujesz na parkingu supermarketu bo jedziesz do nich z
    > serwisem albo dostawą. To co mandat ? W końcu firmowe auto na parkingu

    mam auto sluzbowe - mam i auto prywatne (to z pracy etatowej)
    prowadze tez wlasna dzialalnosc gospodarcza i jestem Vatowcem.

    Ale wkorwia mnie - wlasnie patrzac przez pryzmat ze swojej specyficznej
    strony - jak w PL osoby cwaniacza.
    I ta wiekszosc wypowiedzi na tej grupie jest dokladnie wypowiedziamui
    cwaniakow.
    Tylko te same cwaniaki, skarza sie tu na rzad, politykow, ze oni tez
    cwaniacza. Najlepiej by bylo, gdyby to oni cwaniaczyli a reszta byla
    frajerami (cos ala sprite vs pragnienie).

    EOT

  • 238. Data: 2014-07-10 16:35:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-10, Icek <i...@d...pl> wrote:

    > Sam zobacz: 2 rzędy siedzeń ma ? ma. Więc odliczenia VATu nie ma ;P

    Rzad jest jeden - w poprzek :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 239. Data: 2014-07-10 17:16:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Jul 2014 16:01:16 +0200 osobnik zwany Icek napisał:

    > ale urzędasy nie opierają swoich decyzji o przepisy tylko "widzimisię"
    >
    > Jak uzna, że jesteś oszust bo masz motocykl to już po tobie.
    >
    > Sam zobacz: 2 rzędy siedzeń ma ? ma. Więc odliczenia VATu nie ma ;P

    ależ nieprawda. Bo jak nie ma podparcia to mogę się z nimi kłócić :)

  • 240. Data: 2014-07-10 17:24:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Jul 2014 14:35:24 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Rzad jest jeden - w poprzek :P

    w sumie to są dwa rzędy po jednym siedzeniu. U mnie są osobne :)